بازی

لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران

لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تهران به ‌عنوان پایتخت کشور، گردشگران و مسافران زیادی به قصد تفریح و یا سفر کاری به این شهر سفر می‌کنند، به همین خاطر دارای هتل‌های بسیار زیاد با تنوع بالا می‌باشد. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های شهر تهران، هتل‌های لوکس و شیک آن است. هتل‌هایی که از گذشته تا به امروز میزبان مسافران بسیاری بوده‌اند. تهران از زمان قاجار تا به امروز دارای هتل‌هایی با سبک و طراحی اروپایی بوده و در این زمینه، بسیار موفق عمل کرده‌ است. در ادامه با لوکس‌ترین و گرانترین هتل های تهران آشنا می‌شویم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس، بهترین و لوکس‌ترین هتل تهران بوده، که در این چند سال اخیر شهرت بسیاری پیدا کرده است. هتلی لوکس و زیبا که دارای رستورانی مجلل و شیک می‌باشد. هتل اسپیناس پالاس دارای موقعیت مکانی مناسبی است و امکانات و خدمات عالی و فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و به همین خاطر یکی از لاکچری‌ترین و گرانترین هتل های تهران به‌شمار می‌آید.

 هتل در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده که از یک سمت به کوه‌های تهران مشرف است و از سوی دیگر به سمت شهر مشرف می‌باشد. هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ با ۲۱ طبقه و ۴۰۰ واحداقامتی افتتاح شد. این هتل با تنوع واحدها و ارائه امکانات بی‌نظیر و کارکنان مجرب، میزبان شایسته‌ای برای مهمان هتل است.

هتل پارسیان آزادی

در فهرست گرانترین هتل های تهران، هتل 5 ستاره پارسیان آزادی قرار دارد که یکی دیگر از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران است و به‌ عنوان یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های تهران شناخته می‌شود. هتل هایت، نام سابق هتل پارسیان آزادی می‌باشد. هتل پارسیان آزادی، با گذشت زیادی که از سال ساخت آن می‌گذرد باز هم همچنان در لیست هتل‌های شیک و باشکوه تهران قرار دارد.

این هتل در سال ۱۳۷۰ عضو گروه هتل‌های پارسیان شد و با ارائه خدمات با کیفیت عالی، همچنان در زمره بهترین هتل‌های تهران قرار دارد. هتل دارای ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحداقامتی می‌باشد. هتل پارسیان آزادی دارای چشم‌انداز زیبایی از کوه‌های تهران و نمای جذابی از شهر است.

از مزیت‌های بسیار خوب هتل، سیستم bmc به معنی سیستم یکپارچه صرفه‌جویی در انرژی می‌باشد که عنوان نخستین هتل حامی محیط زیست را از آن خود کرده است. به همین خاطر با نام هتل سبز هم شناخته می‌شود. موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی باعث شده تا دسترسی بسیار خوبی به اتوبان شهید چمران، کوه‌های تهران، منطقه تفریحی و گردشگری درکه و دربند داشته باشد.

لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران - lastech

هتل پارسیان استقلال

از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران، می‌توان هتل پارسیان استقلال را که یکی از گرانترین هتل های تهران می‌باشد را نام برد. پس از گذشت سال‌ها تجربه در زمینه هتلداری، همچنان لوکس و باشکوه بوده و از کیفیت امکانات و خدمات آن کم نشده است. هتل پارسیان استقلال با ۵۰ سال تجربه میزبانی، یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های تهران می‌باشد.

رویال هیلتون، نام سابق هتل پارسیان استقلال است که پس از پیوستن به مجموعه هتل‌های پارسیان با نام هتل پارسیان استقلال به فعالیت خود ادامه داد. این هتل لوکس و مجلل دارای ۵۵۰ واحداقامتی می‌باشد که با ارائه امکانات لاکچری و بی‌نظیر، دربین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار است. هتل دارای ۷ رستوران و دو کافی‌شاپ و فروشگاه‌های متنوع بوده که اقامت را برای مهمانان دلنشین‌تر می‌کند.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل ۵ ستاره اسپیناس در بلوار کشاورز ما بین خیابان فلسطین و نادری قرار گرفته است. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به اماکنی مانند پارک لاله، میدان ولیعصر، تئاتر شهر، کاخ مرمر، تماشاخانه سنگلج، خانه موزه قدیم، موزه ملی قرآن کریم، خانه تاریخی مستوفی الممالک، کاخ گلستان، موزه جواهرات ملی ایران، کتابخانه و موزه ملی ملک و… دسترسی راحتی دارد.

هتل 5 ستاره اسپیناس بلوار تهران در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و با ارائه امکانات و خدمات لوکس و لاکچری، از بهترین و گرانترین هتل های تهران است. معماری و طراحی چشم‌نواز و خیره‌کننده آن، اقامتی دلنشین را به یادگار می‌گذارد‌. هتل شامل ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی می‌باشد.

لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران - lastech

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که در سال ۱۳۹۸ در منطقه اداری و تجاری تهران تاسیس شد. هتل دارای ۱۳ هزار مترمربع زیربنا بوده که شامل ۱۱ طبقه و ۹۷ واحداقامتی می‌باشد. طراحی و معماری واحدها بسیار شیک و زیبا است و با امکانات و خدمات متنوع و لاکچری، اقامتی دلچسب را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

 هتل پرشین پلازا یکی از لوکس‌ترین و گرانترین هتل های تهران به‌شمار می‌رود که با خدمات مجهز و مدرن میزبان شایسته‌ای برای مهمانان می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل در طبقات سوم تا یازدهم قرار دارند. چشم انداز برخی از واحدهای هتل، نمای زیبایی از شهر را دارد.

هتل در خیابان سهروردی شمالی قرار گرفته و موقعیت مکانی مناسبی برای دسترسی راحت به جاذبه‌های دیدنی همچون باغ موزه زندان قصر، سینما ایران، تماشاخانه ملک، تئاتر شهر، باغ موزه مینیاتور، کاخ مرمر، کاخ گلستان، خانه موزه مقدم، عمارت مسعودیه، باغ موزه نگارستان و… دارد.

هتل هما تهران

هتل 5 ستاره هما در خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی عالی، به اماکن مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی، دسترسی راحتی دارد. همچنین اماکنی مانند پل طبیعت، بوستان ملت، برج میلاد، باغ موزه هنر ایرانی، موزه زمان و مجموعه ورزشی انقلاب، از دیگر مواردی است که می‌توان به آنها، دسترسی آسانی داشت.

هتل همای تهران در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده و شامل ۱۵ طبقه و ۱۷۳ واحداقامتی است که با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی و لوکس از گرانترین هتل های تهران به‌شمار می‌آید. امکانات لاکچری، معماری زیبا و دکوراسیون شیک، اقامتی خوشایند را برای مهمانان عزیز فراهم می‌آورد.

هتل ویستریا تهران

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و لوکس تهران، هتل ویستریا است که در سال ۱۳۹۶ احداث شد و در سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد. این هتل باشکوه و مجلل دارای ۱۹ طبقه می‌باشد اما از بیرون و نمای روبه‌روی هتل یک ساختمان ۱۰ طبقه مشاهده خواهد شد. به این دلیل که نه طبقه آن در زیر زمین طراحی شده است. هتل با ارائه سوئیت و اتاق‌های مجلل و متنوع در کلاس‌های مختلف، پذیرای مهمانان می‌باشد.

هتل 5 ستاره ویستریا یکی از گرانترین هتل‌ های تهران به‌شمار می‌آید. هتل دارای 3 رستوران لوکس و کافی‌شاپ است. موقعیت مکانی هتل ویستریا در نزدیکی کوه‌های تهران واقع شده و واحدهای هتل، چشم‌اندازی روبه کوه‌های تهران و طبیعت زیبای آن و همچنین نمای شهر دارند.

لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران - lastech

هتل لاله تهران

در فهرست بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران، نوبت به هتل لاله تهران می‌رسد که از با تجربه‌ترین و گرانترین هتل‌ های تهران است. هتل لاله به خاطر موقعیت مکانی خود، یکی از معتبرترین هتل‌های پایتخت می‌باشد. هتل ۵ ستاره لاله با بیش از ۵۰ سال تجربه در صنعت هتلداری، توسط یک شرکت آمریکایی بنا شد و بعد از انقلاب به گروه هتل‌های لاله پیوست.

 هتل لاله دارای ۱۳ طبقه و ۳۸۰ واحداقامتی در کلاس‌های مختلف است که با ارائه امکانات و خدمات عالی و منحصر به فرد، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل می‌باشد‌. هتل لاله در مرکز شهر قرار گرفته و به تمام خیابان‌های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دسترسی راحتی دارد. از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین iranhotelonline.com می‌توان به ‌راحتی این هتل لوکس را رزرو کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا