بازی

برای تجربه بازی Redfall به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهید داشت!

برای تجربه بازی Redfall به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهید داشت!

بتسدا به تازگی تایید کرده که بازیکنان برای تجربه Redfall به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهند داشت، حتی زمانی که به صورت تک نفره بازی می‌کنند.

این الزام در پرسش‌های متداول FAQ رسمی بازی تایید شده که بیان کرده در حالی که بازیکنان می‌توانند بدون اشتراک Xbox Gold به صورت انفرادی بازی کنند، برای انجام این کار همچنان باید آنلاین باشند.

در زیر سوال «آیا بازی Redfall به اتصال اینترنت برای تک‌نفره و همچنین کوآپ نیاز دارد؟»، پاسخ داده‌اند: «اتصال دائم اینترنت برای تک‌نفره و کوآپ مورد نیاز است.» همچنین بیان کردند که برای اجرای بازی به یک اکانت Bethesda.net نیاز دارید.

Redfall

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

در حالی که بسیاری از بازی‌های مدرن شامل قفل‌های DRM می‌شوند که برای جلوگیری از دزدی غیرقانونی نیاز به بررسی آنلاین یک‌باره دارد، نیاز آنلاین دائمی برای یک اثر مدرن با حالت تک‌نفره نسبتاً غیرمعمول است، حتی در عناوینی که عمدتاً روی همکاری متمرکز هستند اما عناصر تک‌نفره دارند.

عناوین کوآپ اخیر همچون Gotham Knights، Monster Hunter Rise و Marvel’s Avengers همگی امکان بازی آفلاین را در حالت تک نفره فراهم می‌کردند. در همین حال، It Takes Two که فقط با دو بازیکن قابل بازی است، امکان کو-آپ آفلاین یا اصطلاحا Couch Co-Op را فراهم کرده بود.

زمانی که Back 4 Blood در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، نیاز به اتصال آنلاین داشت، حتی در زمان بازی انفرادی با هم تیمی‌های هوش مصنوعی. اما به‌روزرسانی‌های بعدی بازی این الزام را حذف کردند و به بازیکنان اجازه دادند تا داستان را به صورت آفلاین بازی کنند.

Redfall

ایکس‌باکس در سال‌های اخیر اهمیت زیادی به حفظ بازی‌های قدیمی خود نشان داده است، مخصوصا از این لحاظ که بسیاری از بازی‌های ایکس باکس اصلی و ایکس باکس 360 روی کنسول‌های جدید قابل خرید و اجرا هستند. این شرکت همچنین دست از برنامه‌های نامطلوب خود برای دائما آنلاین بودن ایکس باکس وان دست کشید.

با این حال، تابستان گذشته بازوی بازی‌سازی مایکروسافت به دلیل DRM نسبتا سفت و سخت کنسول‌های ایکس باکس مورد انتقاد قرار گرفت، چرا که یک قطعی سرور باعث شد تا بسیاری از بازیکنان تا چند روز در اجرای بازی‌های خود به مشکل بخورند. چند ماه بعد، ایکس‌باکس تأیید کرد که به بازخوردها گوش داده و الزامات چک آنلاین را برای «اکثریت قریب به اتفاق» موارد حذف کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا