بازی

گیرمو دل تورو فیلم فرانکنشتاین را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد

گیرمو دل تورو فیلم فرانکنشتاین را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد

طبق گزارش رسانه‌ی ورایتی، گیرمو دل تورو؛ فیلمساز بسیار بااستعداد و تحسین‌شده که به واسطه‌ی ساخت استاپ موشن پینوکیو جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را به خانه برد حال قصد دارد سکان هدایت فیلم فرانکنشتاین را به دست بگیرد. به گفته‌ی منابع نزدیک این لایو اکشن توسط نتفلیکس تولید می‌شود و اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گاث از بازیگرانی هستند که به احتمال زیاد در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

مطلب پیشنهادی:نقد و بررسی سریال Maid – اعترافات یک خدمتکاربهترین مینی سریال درام 2021
نقد و بررسی سریال Maid – اعترافات یک خدمتکار

کارنامه‌ی هنری دل تورو بیشتر با هیولاها و داستان‌های این‌چنینی گره خورده است. از همین رو او از مدت‌ها پیش ایده‌ی اقتباس از رمان فرانکنشتاین نوشته‌ی مری شلی در سال ۱۸۱۸ را در سر می‌پرورانده و حال که فرصت مهیا شده قصد ساخت آن را دارد. او پیش‌تر و در سال ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ترایبکا اعلام کرد که نمی‌داند بالاخره می‌تواند چنین فیلمی را کارگردانی کند یا خیر. با این حال آنچه فعلا مشخص شده، این است که او بالاخره به هدفش دست یافته است.

لازم به ذکر است منابع معتبر سخنی از انتخاب حتمی بازیگران مذکور برای بازی در این فیلم به میان نیاورده و تنها به این مورد اشاره داشته‌اند که گیرمو دل تورو علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم فرانکنشتاین با اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گاث ملاقات داشته است. همچنین گفته شده آن‌ها فعلا در حال مذاکره برای ایفای نقش به جای شخصیت‌های این عنوان سینمایی هستند.

گیرمو دل تورو فیلم فرانکنشتاین را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد - lastech

دل تورو تا به حال سه بار موفق به کسب جایزه اسکار شده است. یک بار برای انیمیشن پینوکیو و ۲بار دیگر نیز برای ساخت فیلم The Shape of Water «شکل آب» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بدین ترتیب او در مراسم اسکار سال ۲۰۱۸ توانست جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم سال را به واسطه‌ی فیلم «شکل آب» از آن خود کند. همچنین گفته می‌شود فیلم جدید فرانکنشتاین جزوی از قرارداد چند ساله‌ی دل تورو با نتفلیکس محسوب می‌شود. از طرفی هنوز مشخص نشده این اقتباس سینمایی چگونه خواهد بود و بیشتر بر کدام بخش از داستان مری شلی تمرکز می‌کند.

آیزاک تا پیش از این در فیلم Ex Machina و سریال مون نایت از استودیوی مارول نقش‌آفرینی داشته است. این در حالی است که گارفیلد عموما به عنوان نقشِ مرد عنکبوتی‌اش شناخته می‌شود و گاث نیز به دلیل نقش‌آفرینی در فیلم‌های اسلشر و خون‌بارِ X و Pearl ملکه‌ی وحشت جدید سینما لقب گرفته است.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای فیلم فرانکنشتاین اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت الون _ سریال Stranger Thingsعجیب و عجیب‌تر!
تحلیل شخصیت الون _ سریال Stranger Things


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا