بازی

چطور با سفر کارت علی بابا به همکاران و شرکای تجاری سفر هدیه دهید!

چطور با سفر کارت علی بابا به همکاران و شرکای تجاری سفر هدیه دهید!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هدیه‌گرفتن بیشتر مواقع آدم‌ها را خوشحال می‌کند و حسی خوب از هدیه‌دهنده در دل مخاطب می‌نشاند. اگر این هدیه از جنس سفر و تجربه موقعیت‌های جدید باشد، افراد بیشتر به‌وجد خواهند آمد. سفر کارت علی‌بابا جدیدترین محصول این مجموعه به‌شمار می‌رود که برای هدیه‌دادن سفر به افرادی خاص طراحی شده است.

مخاطبان سفارش سفر کارت صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، مدیران شرکت‌ها و اعضای تیم منابع انسانی هستند. متاسفانه هنوز برنامه‌ای برای اهدای این کارت هدیه سفر به‌صورت شخصی به اجرا درنیامده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا صفر تا صد هدیه‌دادن سفر کارت علی بابا به همکاران و شرکای تجاری را زیر ذره‌بین ببریم.

سفر کارت علی بابا

سفر کارت علی‌بابا نوعی کارت هدیه سفر و یک هدیه سازمانی است که برای خرید انواع بلیط و رزرو هتل، تور و انواع اقامتگاه (بومگردی، سوئیت، ویلا و آپارتمان مبله) از سایت علی‌بابا یا اپلیکیشن آن به‌کار می‌رود. اگر شما هم کسب‌وکاری بزرگ یا کوچک دارید، می‌توانید این کارت هدیه سفر را به مشتریان وفادار، خریداران احتمالی، همکاران، کارکنان و شرکای تجاری خود هدیه دهید.

یکی از نقاط قوت سفر کارت علی‌بابا محدودنبودن اعتبار آن به میزان اعتبار مشخصی است. با هر بودجه‌ای (کم یا زیاد) امکان سفارش این هدیه سازمانی را خواهید داشت؛ کمترین یا بیشترین میزان اعتبار سفر کارت به نظر شخصی شما بستگی دارد. در سفارش‌های ویژه امتیازهای بیشتری هم دراختیارتان قرار می‌گیرد. منظور از سفارش ویژه، خرید سفرکارت در تعداد زیاد و با مبالغ بالا است. چاپ و تولید اختصاصی سفر کارت با درج لوگوی اختصاصی سازمانتان، ارائه کدهای سفر کارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون هر سازمان و آماده‌سازی سفرکارت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از این امتیازها هستند.

هدیه سفر به همکاران

سفر کارت علی‌بابا را به همکاران‌تان هدیه دهید تا از آن‌ها برای عملکرد خوبشان تقدیر کنید. این کار به آن‌ها یادآوری خواهد کرد که چقدر برای سازمان ارزشمند هستند. اعطای هدیه‌ای مانند سفر کارت منجر به بهبود روابط میان همکاران و ارتباطشان با سازمان خواهد شد. همکارانتان با دریافت هدیه حس اشتیاق بیشتری برای افزایش بهره‌وری و دستیابی به اهداف سازمان خواهند داشت. هدیه سفر به همکاران می‌تواند به مناسبت‌های مختلفی مانند روزهای خاص تقویم، تقدیر و تشکر، مسئولیت اجتماعی و… انجام شود.

سفرکارت و شرکای تجاری

روابط در سازمان‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رشد و پیشرفت آن به‌حساب می‌آیند. توسعه ارتباطات با شرکای تجاری در خلق فرصت‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری اهمیت دارد. ارتباط خوب با شرکای کسب‌وکارتان، حسن‌نیت شما را به آن‌ها نشان می‌دهد. پذیرش ریسک‌های مختلف در مسیر رشد سازمان نیازمند موافقت همه شرکاست. اگر شما روابط خوبی با آن‌ها داشته باشید، بیشتر می‌توانید روی همراهی آن‌ها حساب کنید.

جشن تولد، مراسم ازدواج، مناسبت‌های تقویمی، تقدیر و تشکر، توسعه روابط و… همگی دلایلی هستند که می‌توانید سفر کارت را برای هدیه‌دادن به شرکای تجاری خود سفارش دهید.

سفارش سفر کارت

به‌طورکلی سه راه برای سفارش سفر کارت علی بابا وجود دارد. در اولین گام وارد سایت علی‌بابا شوید و پس از مطالعه همه اطلاعات لازم درباره معرفی و امکانات این محصول روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی برای اعتبار، شماره تلفن و نشانی ایمیل را در فرم موجود در سایت بنویسید و آن را ارسال کنید. کارشناسان علی‌بابا پس از دریافت این فرم با شما تماس می‌گیرند تا سفارش سفر کارت را برایتان نهایی کنند.

یکی دیگر از روش‌های سفارش این کارت هدیه سفر، ارسال اطلاعات ضروری به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir است. چند دقیقه تا چند ساعت پس از ارسال ایمیل، اعضای تیم فروش سفر کارت با شما ارتباط می‌گیرند و خریدتان را ثبت می‌کنند. راه آخر برای افرادی طراحی شده که ارتباط مستقیم با تیم فروش را به ارسال ایمیل و فرم درخواست ترجیح می‌دهند. در این روش می‌توانید با شماره 02100000000 تماس بگیرید.

استفاده از سفر کارت علی بابا

استفاده از این کارت هدیه سفر حتی از سفارش دادن آن هم آسان‌تر است. برای استفاده از اعتبار سفر کارت باید پوشش روی آن را بخراشید. زیر پوشش دو کد نوشته شده که دسترسی به آن‌ها برای خرید محصولات سفر از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا ضروری است. کد فعالسازی درصورت تسویه‌حساب سفارش‌دهنده، به‌شکل اتوماتیک فعال می‌شود. شماره سریال خرید اختصاصی دومین کدی است که برای خرید از علی‌بابا به آن نیاز دارید.

وارد سامانه علی‌بابا شوید و یک یا چند محصول دلخواه بلیط، رزرو هتل یا رزرو تور را انتخاب کنید. پس از واردکردن تعداد مسافران و مشخصات هریک از آن‌ها، وارد مرحله پرداخت و ثبت نهایی سفارش شوید. شماره سریال اختصاصی خرید را در کادر مربوطه بنویسید. هزینه سفر از اعتبار سفرکارت کسر خواهد شد. اگر هزینه سفر بیشتر از میزان اعتبار سفر کارت باشد، می‌توانید سفارش‌تان را تغییر دهید یا باقی هزینه را خودتان بپردازید. درصورتی‌که هزینه مسافرتتان کمتر شد، از باقی اعتبار سفر کارت برای برنامه‌ریزی سفرهای بعدی استفاده کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا