بازی

با این ماد فوق‌العاده Cyberpunk 2077 را محسورکننده‌تر از همیشه تجربه کنید

با این ماد فوق‌العاده Cyberpunk 2077 را محسورکننده‌تر از همیشه تجربه کنید

Cyberpunk 2077 از نظر گرافیکی یکی از بهترین بازی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود و این جنبه چیزی است که تقریبا هیچکس نمی‌تواند انکارش کند. با این حال، هیچ اثری بی‌نقص نیست و همیشه جای پیشرفت برای بهبود گرافیکی وجود دارد. سازنده ماد HD Reworked Project نیز دقیقا همین تفکر را داشته و سایبرپانک را از نظر بصری به سطح جدیدی رسانده است.

HalkHogan، مادساز مشهوری که پروژه HD Reworked ویچر ۳ را نیز پیاده‌سازی کرده بود، پس از چندین ماه تلاش بی‌وقفه چندی پیش ماد مخصوص سایبرپانک ۲۰۷۷ را در سایت nexusmods.com منتشر نمود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

یکی از نکاتی که شخصا بارها در نقاط مختلف نایت سیتی دیده بودم، وجود برخی تکسچرها و بافت‌های نسبتا کم‌کیفیت بود که با گرافیک خیره‌کننده و واقع‌گرایانه بازی هم‌خوانی نداشتند. آسفالت خیابان‌ها در برخی نقاط کمی حواس بازیکن را پرت می‌کرد و اگر به ترک دیوارها از فاصله نزدیک خیره می‌شدید، متوجه تفاوت چشم‌گیر تعداد پالیگان‌های آن با دیگر بخش‌های دیوار می‌شدید.

اگر شما هم این مشکلات ریز و درشت گرافیکی را در سایبرپانک مشاهده کرده‌اید، باید خبر خوبی به شما بدهم. به لطف HalkHogan و ماد جدید او، شما می‌توانید علاوه بر خلاص شدن از شر بافت‌های کم‌کیفیت بازی، می‌توانید زیبایی بصری آن را به شکلی چشم‌گیری افزایش دهید.

تماشای تریلر HD Reworked Project در یوتیوب

راهنمای دانلود و نصب ماد

ابتدا به سایت Nexusmods و صفحه ماد Cyberpunk 2077 HD Reworked Project مراجعه نمایید. به بخش یا همان تب Files مراجعه کرده و بسته به قدرت کارت گرافیک و میزان VRAM خود، یکی از دو فایل Cyberpunk 2077 HD Reworked Project Balanced یا Cyberpunk 2077 HD Reworked Project Ultra Quality را دانلود نمایید. همان‌طور که از نام فایل‌ها پیداست، نسخه بالانس لود گرافیکی کمتری دارد و در مقابل، نسخه Ultra Quality از وی‌رم بیشتری بهره می‌برد و روی کارت‌های گرافیک قدرتمندتر جوابگو است.

حالا فایل دانلود شده را به وسیله Winrar (یا هر نرم‌افزار مشابه) از حالت زیپ خارج کنید و سپس فایل مورد نظر (HD Reworked Project.archive) را به آدرس زیر انتقال دهید:

Cyberpunk 2077archivepcmod

حالا به راحتی بازی را اجرا کرده و تا زمان انتشار DLC مورد انتظار و جذاب Phontom Liberty از آن لذت ببرید!

مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا