بازی

جیمز گان فیلم Superman: Legacy را کارگردانی خواهد کرد

جیمز گان فیلم Superman: Legacy را کارگردانی خواهد کرد

جیمز گان، کارگردان و رییس بخش استودیوهای دی‌سی رسما اعلام کرده که قرار است فیلم Superman: Legacy را کارگردانی کند. این فیلم قرار است اولین عنوان بزرگ در عصر جدید دی‌سی با حضور جیمز گان و پیتر سفرن باشد و بر اساس اعلام برادران وارنر، برای اکران در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

فیلم Superman: Legacy قرار است به بررسی تعادل میان میراث کریپتونی او با تربیت انسانی‌اش می‌پردازد. زیرا او حقیقت، عدالت و شیوه آمریکایی را به تصویر می‌کشد. پیتر سفرن قبلا اعلام کرده بود که سوپرمن «تجلی‌گر مهربانی در دنیایی است که فکر می‌کند از مد افتاده است.»

احتمالا می‌دانید که این بار قرار نیست هنری کویل مانند فیلم‌های پیشین نقش سوپرمن را بازی کند. پس از روی کار آمدن جیمز گان و پیتر سفرن، آن‌ها تصمیم گرفتند که به سراغ نسخه جوان‌تر کلارک کنت (سوپرمن) بروند و از همین رو باید به دنبال بازیگر دیگری باشند.

فیلم Superman: Legacy

اگرچه جیمز گان پیش از این نیز تجربه کار روی فیلم‌های ابرقهرمانی مانند Guardians of the Galaxy دنیای سینمایی مارول را داشته و در فیلم The Suicide Squad برخی شخصیت‌های دی‌سی مانند King Shark و Polka-Dot Man را به جایگاه بالاتری ارتقا داده، پروژه Superman: Legacy جزو یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی او محسوب می‌شود.

این پروژه به گفته گان و سفرن به عنوان بخشی از فصل اول دنیای گسترش‌یافته دی‌سی (Chapter 1: God and Monsters) در نظر گرفته می‌شود و این داستان کلی قرار است از طریق سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلف روایت شود. گویا جیمز گان قبل از انتصابش به عنوان رییس مشترک استودیو دی‌سی مشغول نگارش فیلمنامه این پروژه بوده و انتظار می‌رفت که خودش کارگردانی آن را برعهده گیرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا