رمز ارز

این نهاد آمریکایی چه دشمنی‌ای با شرکت‌های رمزارزی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته اخیر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فهرستی از شرکت‌های ارز دیجیتالی را که در این سامانه ثبت شده‌اند منتشر کرد. بر اساس این گزارش 9 شرکت رمزارزی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت‌متحده اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند. با نگاهی به لیست منتشر‌شده مشخص می‌شود که پنج شرکت از 9 شرکتی که به نوعی در این کمیسیون ثبت نام کرده‌اند، در حال حاضر از بین رفته‌اند.
هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه تعداد از شرکت‌های رمزارزی دیگر برای ثبت نام در این کمیسیون درخواست داده‌اند یا از این روند منصرف شده‌اند.
نظر آلن سیلبرت مدیر صرافی رمزارزی INX فعال در آمریکای شمالی که در تاریخ 1 مارس در توئیتر منتشر شد، نشان‌دهنده رویکرد سختگیرانه SEC در قبال ثبت‌نام است.
او در پیامی که در توئیتر منتشر کرد بیان داشت:

کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا باید برای افرادی که سعی در رعایت قوانین دارند، محیطی دوستانه‌تر فراهم کند و برای ثبت‌نام‌هایی که برای مدت طولانی در انتظار تأیید هستند، تسریع در فرآیند بررسی انجام شود.

در این بین، تعدادی از این شرکت‌های رمزارزی تمام تلاش خود را برای بقا و ادامه فعالیت‌ خود به کار بستند و حتی دست به تغیر و بازسازی ساختار خود زدند اما در این امر ناموفق بودند. این شرکت‌ها عبارت‌اند از Enigma MPC، که یک ICO ثبت نشده داشت، و Airfox (Carrier EQ)، که توسط SEC پس از عدم ثبت نام ICO خود جریمه شد.
چهار شرکتی که تا کنون از ثبت نام در این کمیسیون جان سالم به در برده‌اند عبارت‌اند از: Hiro Systems (که قبلاً Blockstack نامیده می‌شد)، SALT Lending ،INX Exchange و Ceres.
استوارت آلدروتی، مشاور ارشد ریپل، شرکتی که با SEC درگیر مشکلات حقوقی است، به شرکت‌های نوظهور توصیه کرده است از راه‌اندازی شرکت خود در ایالات متحده خودداری کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا