بازی

بازیگر Loki: استودیو مارول حساسیت زیادی نسبت به اسپویل دارد

بازیگر Loki: استودیو مارول حساسیت زیادی نسبت به اسپویل دارد

با وجود خیل عظیمی از داستان و شخصیت‌ها، جلوگیری از اسپویل و لو رفتن داستان بسیار سخت می‌شود. این وضعیتی است که در استودیوهای مارول شاهد آن هستیم. اوون ویلسون، یکی از ستارگان سریال لوکی قبلا با این مشکل برخورد کرده و بخاطر آن به دردسر افتاده است. او معتقد است که استودیو مارول نسبت به موضوع اسپویل سخت‌گیری زیادی دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

ویلسون در مصاحبه جدید خود درباره این موضوع صحبت کرده و اطلاعات کمی از فصل دوم سریال لوکی در اختیار مخاطبان قرار داده است:

بله ما این کا را انجام می‌دهیم، تام هیدلستون نقش لوکی را به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کند. ما اکنون در لندن درحال فیلمبرداری هستیم. می‌بینم که در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. می‌دانید، من به یک‌باره به خودم می‌آیم و به نوعی خودآگاه می‌شوم، زیرا آن‌ها درباره اسپویل بسیار حساس هستند.

اوون ویلسون قبلا هنگامی که برای ایفای نقش موبیوس در سریال Loki انتخاب شده بود به نوعی نقشش را لو داده بود و پس از آن یک پیام ترسناک از طرف مارول دریافت کرده بود. وی در همین باره توضیح داد:

از دهانم در رفت و گفتم که این سیبیل جدید برای نقش موبیوس است. متن عجیبی دریافت کردم که می‌گفت «ضربه اول». نمی‌دانم چه کسی بود، شاید کوین فایگی داشت از یک تلفن یک‌بار مصرف استفاده می‌کرد، اما در نهایت مشخص نشد.

مارول

با این اوصاف، ویلسون به جمع بازیگرانی مانند تام هالند و مارک رافلو می‌پیوندد، چراکه قبلا دچار این اشتباه شدند و اکنون سعی می‌کنند اطلاعات فیلم‌ها و سریال‌ها را نزد خود نگه‌ دارند. این مورد برای تام هالند زمانی بود که بندیکت کامبربچ به همراه او برای مصاحبه‌ قبل از فیلم‌های Avengers Infinity War و Endgame می‌رفت تا از افشای اطلاعات توسط او جلوگیری کند. در همین مورد، رافلو نیز بخشی از فیلم Thor: Ragnarok را هنگام اکران اولیه آن به صورت زنده منتشر کرده بود.

بد نیست بدانید که سریال لوکی قرار است در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا