بازی

تاریخ عرضه Ghostwire: Tokyo روی گیم پس مشخص شد

تاریخ عرضه Ghostwire: Tokyo روی گیم پس مشخص شد

بازی Ghostwire: Tokyo ساخته استودیو تانگو گیم‌ورس همراه با یک آپدیت جدید به کنسول‌های ایکس باکس و سرویس گیم پس خواهد آمد.

آپدیت The Spider’s Thread که برای PS5 و PC نیز منتشر می‌شود، در تاریخ ۱۲ آوریل برای همه پلتفرم‌ها از جمله Xbox برای اولین بار عرضه می‌شود. به گفته بتسدا، این به‌روزرسانی مناطق بیشتری برای کاوش کردن (مانند مدرسه راهنمایی خالی از سکنه)، بهبود QoL و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

داستان اصلی بازی همچنین دارای کات‌سین‌های طولانی‌تر خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد نگاه عمیق‌تری به داستان داشته باشند. این به‌روزرسانی رایگان شامل «اضافات بسیاری به کمپین داستانی Ghostwire: Tokyo» خواهد بود، مانند یک حالت جدید در سبک روگ‌لایک با بیش از ۱۳۰ سطح.

با پیشرفت بازیکنان، توانایی‌های آن‌ها قوی‌تر می‌شود. با این حال، شکست خوردن در طول هر دور، بازیکنان را به ابتدای مسیر برمی‌گرداند.

دشمنان جدیدی نیز اضافه خواهد شد، مانند Silent Gaze یا Retribution. برای شکست دادن این دشمنان، آکیتو مهارت‌های جدیدی از جمله Charge Rush و ضد حمله ویرانگر را یاد خواهد گرفت. به‌روزرسانی Spider’s Thread یک حالت عکاسی گسترده نیز دارد.

Ghostwire Tokyo سال گذشته برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ منتشر شد. این بازی که یکی از دو عنوان انحصاری کنسول PS5 در کنار Deathloop بود، قبل از خرید بتسدا توسط مایکروسافت امضا شده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا