بازی

بازه عرضه بازی اتومبیل‌رانی Assetto Corsa 2 مشخص شد

بازه عرضه بازی اتومبیل‌رانی Assetto Corsa 2 مشخص شد

استودیو ایتالیایی Kunos Simulazioni طی این سال‌ها طرفداران قابل‌توجهی به خاطر ساخت سری شبیه‌سازی مسابقه‌ای Assetto Corsa جمع‌ کرده است.

حتی اگر این سری هرگز به اوج عناوین معروف سبک شبیه‌سازی مانند Gran Turismo و Forza Motorsport نرسیده باشد، باز هم جای تعجب ندارند که دوستداران شور و هیجان زیادی در مورد قسمت دوم بازی داشته باشند.

در سال ۲۰۲۱، اعلام شد که توسعه‌دهنده در حال کار بر روی Assetto Corsa 2 است و برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. اکنون بازه‌ی انتشار این عنوان مشخص شده است.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

Digital Bros، شرکت مادر ناشر Games505، در آخرین گزارش مالی خود تایید کرده که Assetto Corsa 2 در بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اینکه چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد یا برای چه پلتفرم‌هایی در دست ساخت است، در آینده اعلام خواهد شد.

Assetto Corsa

در همین حال، همچنین مشخص شده که سری Assetto Corsa در حال حاضر مجموعاً بیش از ۲۸ میلیون نسخه در سراسر جهان تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ فروخته است که بیش از ۱۰۴ میلیون یورو درآمد داشته است.

پیش از این تایید شده بود که یک بازی Assetto Corsa نیز برای دستگاه‌های تلفن همراه در دست ساخت است، اما هنوز هیچ خبر جدیدی در مورد نحوه تولید و زمان عرضه آن منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا