رمز ارز

دلایل حمایت سناتور آمریکایی از رمزارزها!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گزارش‌ها، سناتور تد کروز (Ted Cruz) از ایالت لون استار، در بحبوحه بازار نزولی ارزهای دیجیتال، به طور مداوم برای پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده فشار می‌آورد.
سناتور کروز ستایش زیرمجموعه خاصی از رای دهندگان اولیه جمهوری‌خواه را به خود جلب کرده است که مشتاق حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن و اجتناب از مالیات هستند. این قانون‌گذار به شدت از ارز دیجیتال به عنوان یک نوآوری مهم که پتانسیل ایجاد اختلال در اختیارات بانک‌های مرکزی را دارد، تمجید کرده است. کروز نگران است که مقررات بیش از حد صنعت کریپتو منجر به هدایت آن به خارج از کشور شود؛ مشابه آنچه که چین انجام داد.
در حالی که سایر قانون‌گذاران از مقررات سخت‌گیرانه‌تر حمایت می‌کنند، کروز معتقد است که اکثر آنها قادر به درک پیچیدگی‌های این صنعت نیستند؛ همین امر او را وادار کرده است تا از گسترش آن در ایالات متحده دفاع کند. علی‌رغم اشتیاق کروز به ارزهای دیجیتال، او کمک‌های مالی قابل توجهی از صنعت کریپتو دریافت نکرده است.
سوابق عمومی نشان می‌دهد که او تنها کمک‌های مالی ناچیزی از شرکت مادر صرافی کریپتویی کراکن و Bit-PAC، اولین کمیته اقدام سیاسی بیت کوین، دریافت کرده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا