بازی

آپدیت جدید پلی استیشن ۵ عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید پلی استیشن ۵ عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد

Sony Interactive Entertainment شب گذشته، ۱۲ اکتبر، به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان version 22.02-06.00.01 برای سیستم پلی استیشن ۵ منتشر کرد.

طبق پچ نوت رسمی سونی، این به‌روزرسانی عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد و مشابه موارد کلی است که در آپدیت پنجم اکتبر PS5 ذکر شده بود. اما آنطور که توسط Push Square مشاهده شده، آپدیت جدید تغییرات زیادی در نحوه ارائه کارت‌های فعالیت و تروفی‌ها ایجاد می‌کند.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟

به جای ارائه فعالیت‌ها به‌عنوان جریانی از آیکون‌های مختلف، کارت‌های فعالیت (Activity Cards) اکنون آن‌ها را به گروه‌هایی مانند تک‌نفره و چندنفره تقسیم می‌کنند که بازیکنان می‌توانند برای نمایش فهرستی از فعالیت‌هایی که می‌توانند انجام دهند، انتخاب کنند.

زمانی که بازیکنان آیکون Trophy را انتخاب می‌کنند، اکنون لیست کاملی از تروفی‌های موجود به آن‌ها ارائه می‌شود. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که کدام یک از چالش‌ها را پین کنند و حتی لیستی از آن‌ها را روی صفحه نمایش خود بچسبانند.

قبل از انتشار آپدیت سیستم هفته گذشته، یک جیلبریک محدود اما کارآمد برای PS5 منتشر شد که به طور بالقوه به بازیکنان این امکان را می‌داد تا نرم افزارهای غیررسمی نصب کنند.

این جیلبریک بسیار محدود است و فقط روی کنسول‌های PS5 با نسخه فریم‌ور ۴.۰۳ کار می‌کند که در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) منتشر شد و در دسامبر ۲۰۲۱ با نسخه ۴.۵۰ جایگزین شد.

در حالی که این اکسپلویت به خواندن/نوشتن دسترسی می‌دهد، اما دسترسی به اجرا را نمی‌دهد. این بدان معناست که اگرچه یک کاربر ظاهراً توانسته است تیزر PT را روی PS5 خود نصب کند، اما در واقع نمی‌تواند آن را اجرا کند.

به‌روزرسانی سیستم پلی استیشن ۵ که در ماه سپتامبر منتشر شد، پشتیبانی از رزولوشون 1440p را معرفی کرد و کسانی که تلویزیون و مانیتور سازگار دارند می‌توانند بازی‌ها را با وضوح بیشتری تجربه کنند.

همچنین قابلیت ایجاد Game Lists را اضافه کرد، پوشه‌هایی که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را سفارشی‌سازی کنند تا مجموعه بازی‌های خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا