رمز ارز

بالأخره رؤیای بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری تعبیر می‌شود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار میلیاردر، معتقد است که بیت‌کوین به سمت قیمت حیرت‌انگیز ۲۵۰ هزار دلاری در حال حرکت است. دراپر می‌گوید بیت‌کوین در شُرف آغاز یک صعود سهموی است که در نتیجه آن، شاهد افزایش بیش از 900 درصدی قیمت خود در کمتر از دو سال خواهد بود.
در دسامبر 2022، دراپر پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین در شش ماه پس از انحلال صرافی ارز دیجیتال FTX به هدف خود خواهد رسید و سرمایه‌گذاران احتمالاً به دارایی‌های دیجیتال با کیفیت بالا و غیرمتمرکز مانند بیت کوین پناه خواهند برد.
حتی اگر بیت کوین نتواند تا ژوئن امسال به یک صعود شارپ برسد، دراپر می‌گوید که این جدول زمانی ممکن است تا پایان سال آینده تمدید شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

این سرمایه‌گذار خطرپذیر که سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌ای در کوین‌بیس، هات‌میل، اسکایپ، تسلا و توییتر انجام داده، می‌گوید که سقوط FTX در سال گذشته باید زنگ خطری برای سرمایه‌گذارانی باشد که به دنبال جمع‌آوری دارایی‌های کریپتو هستند که توسط یک نهاد متمرکز کنترل می‌شوند:

رمزارزهای غیرمتمرکز مانند بیت کوین، تزوس، بیت کوین کش، آراگون و کاردانو بسیار بهتر از ارزهای دیجیتال متمرکز هستند. من نمی‌دانم چرا کسی هنوز رمزارز متمرکز را نگه می‌دارد، مگر اینکه هدف خاصی مانند ریپل یا اتریوم داشته باشد.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا