بازی

کوئنتین تارانتینو آخرین فیلم خود را کارگردانی خواهد کرد

کوئنتین تارانتینو آخرین فیلم خود را کارگردانی خواهد کرد

کوئنتین تارانتینو از آن دسته کارگردان‌هایی است که برنامه مشخصی برای بازنشستگی خود داشته و همیشه اعلام کرده که قصد دارد بعد از کارگردانی ۱۰ فیلم یا در سن ۶۰ سالگی خود را بازنشسته کند. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون با نزدیک شدن به هر دو هدف او در حال کار روی فیلمنامه دهمین و آخرین فیلم خود به نام The Movie Critic «منتقد فیلم» است.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

فیلم The Movie Critic احتمالا در دهه ۷۰ میلادی در لس آنجلس اتفاق می‌‌افتد و شامل یک شخصیت اصلی زن خواهد بود. برخی حدس می‌زنند که این فیلم روی زندگی پالین کیل، منتقد مشهور آمریکایی تمرکز دارد؛ کسی که بیشتر بخاطر نقدهای تند و هوشمندانه که اغلب بر خلاف نظر اکثریت بود، شهرت داشت. هنوز نام استودیوی سازنده این فیلم اعلام نشده، اما احتمالا این هفته این اتفاق خواهد افتاد.

تارانتینو پس از اکران اولین فیلم خود، یعنی  Pulp Fiction در سال ۱۹۹۴، ۹ فیلم را کارگردانی کرده است. آثار جنجالی او همیشه مورد تحسین قرار گرفته و از سوی دیگر نقدهایی هم به آن وارد بوده است. او موفق شده برای فیلم‌های Pulp Fiction و Django Unchained جایزه اسکار بهترین فیلم را بدست آورد.

کوئنتین تارانتینو

این فیلمساز مطرح آمریکایی در گذشته صحبت‌های زیادی در مورد بازنشستگی و آخرین فیلم خود داشته و گفته که بسیاری از فیلم‌های پایانی کارگردان‌ها «افتضاح» است و او نمی‌خواهد به همان سرنوشت دچار شود. تارانتینو از جدیدترین فیلم خود روزی روزگاری در هالیوود به عنوان فیلم «حماسی» خود یاد کرد و گفت که دهمین و آخرین فیلم او بیشتر حالت یک «موخره» برای پایان دادن به کارش را خواهد داشت. پس جای تعجب نیست که فیلم بعدی او احتمالا بار دیگر در دنیای فیلمسازی هالیوود قرار گیرد.

کوئنتین تارانتینو در حالی که محدودیت‌های سفت و سختی برای حرفه‌اش در سینما قائل است، ممکن است پس از بازنشستگی همچنان به دنبال کارهای خلاقانه دیگری باشد و به نوشتن نمایشنامه‌های صحنه‌ای و رمان ابراز روی اورد. او اولین رمان خود، اقتباسی از روزی روزگاری در هالیوود را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید



ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا