بازی

عرضه بازی Oxenfree 2: Lost Signals با تاخیر مواجه شد

عرضه بازی Oxenfree 2: Lost Signals با تاخیر مواجه شد

به تازگی خبر رسیده که بازی مستقل Oxenfree II: Lost Signals با تاخیری طولانی مواجه شده و همین موضوع باعث ناامیدی برخی از طرفداران شده است.

Oxenfree به دلیل سبک منحصر به فرد، داستان و شخصیت‌های خوب نگاشته شده و فضای زیبا، به یکی از محبوب‌ترین عناوین مستقل (Indie) تبدیل شد. زمانی که این بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، به موفقیت انتقادی و تجاری بسیار خوبی دست پیدا کرد و به توسعه‌دهنده این امکان را داد تا روی دیگر بازی‌های مستقل مانند Afterparty کار کنند که مورد استقبال قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

در سال ۲۰۲۱ سازندگان Night School Studios در خبری خوشحال‌کننده تایید کردند که دنباله‌ای برای Oxenfree ساخته خواهد شد، چیزی که کمتر کسی انتظارش را داشت و در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. با این حال، اکنون خبر رسیده که باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه این عنوان صبر کرد.

استودیوی Night School شب گذشته در توییتر تایید کرد که Oxenfree II: Lost Signals را در سال میلادی جاری منتشر نخواهد کرد و بازی تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. تیم توضیح داد که می‌خواهند بازی را تا جایی که می‌توانند بی عیب و نقص بسازند و همچنین تا حد امکان پشتیبانی از بومی‌سازی را نیز برای طرفداران ارائه دهند.

هیچ تاریخ قطعی یا بازه خاصی برای زمان انتشار قسمت دوم ارائه نشده، اما زمانی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

ما مدیون جامعه بازیکنان شگفت‌انگیز خود هستیم تا Oxenfree II: Lost Signals را به بهترین بازی ممکن تبدیل کنیم. مشاهده فن آرت‌های شما، خواندن نظرات هیجان‌انگیز شما و ارتباط با شما، جاه‌طلبی ما را تقویت می‌کند تا این بازی را به بهترین اثر خود تبدیل کنیم. برای اینکه Oxenfree II واقعا خاص باشد و بومی‌سازی‌های بیشتری اضافه کنیم، بازه انتشار را به سال ۲۰۲۳ موکول می‌کنیم.

از شکیبایی، حمایت و درک شما سپاسگزاریم. بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن بازی با شما هستیم. با ما همراه باشید!

Oxenfree

استودیو Night School سال گذشته به عنوان بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانه پلتفرم استریم، نتفلیکس خریداری شد. این سرویس در آن زمان اعلام کرد که بازی Oxenfree برای دانلود بدون هزینه اضافی برای مشترکین در دسترس قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که استراتژی انتشار قسمت دوم چیست، اما انتظار می‌رود که این نسخه برای پلتفرم‌های مختلف و نه فقط بخش بازی‌های موبایلی نتفلیکس عرضه شود. Oxenfree II: Lost Signals در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!اسکیت‌سوارانی تا دندان مسلح!
بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا