رمز ارز

نسخه جدید ChatGPT منتشر شد، این رمزارزها به پرواز درآمدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT همچنان به تسلط خود بر فضای فناوری ادامه می‌دهد. در این میان، شرکت OpenAI به تازگی اعلام کرده که GPT-4 را منتشر کرده است، مدل جدیدی که پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد.
به گفته شرکت OpenAI، این مدل جدید نسبت به نسخه قبلی خود توانایی بیشتری دارد و قابلیت اطمینان و خلاقیت بیشتری را در مدیریت دستورالعمل‌های متفاوت ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جدیدی که مدل جدید GPT-4 ارائه می‌دهد، توانایی درک تصاویر است.
این روزها، شرکت OpenAI و ربات هوش مصنوعی آن که مایکروسافت ۱۰ میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده، بحث داغ دنیای فناوری است و بسیاری از شرکت‌های رقیب نیز پروژه‌های خود را در زمینه هوش مصنوعی آغاز کرده‌اند.
بنابراین، جای هیچ تعجبی نیست که با انتشار این مدل جدید، چندین پروژه ارز دیجیتال هم که بر روی هوش مصنوعی تمرکز کرده‌اند، شاهد رشد قابل‌توجه قیمت توکن‌های خود بوده‌اند. اگرچه برخی از این توکن‌ها سال‌هاست که در بازار وجود دارند، اما موفقیت ChatGPT به آن‌ها زندگی تازه‌ای داده‌ است.
نسخه جدید ChatGPT منتشر شد، این رمزارزها به پرواز درآمدند!از موفق‌ترین این توکن‌ها می‌توان به گراف (GRT)، سینگولاریتی نت (AGIX)، رندر توکن (RNDR)، فچ (FET) و اوسیس نتورک (ROSE)، اشاره کرد. تقریباً همه این توکن‌ها افزایش قیمت دو رقمی را تجربه کرده‌اند و در این میان، قیمت AGIX در ۲۴ ساعت گذشته تا ۴۱ درصد افزایش یافته است.
البته رشد رمزارزهای هوش مصنوعی به روز گذشته محدود نمی‌شود؛ زیرا قیمت آنها در هفته گذشته هم افزایش ثابتی را تجربه کرده است. در هر صورت، به نظر می‌رسد که توکن‌های هوش مصنوعی در حال حاضر یک دوره پیشرفت را پشت سر می‌گذارند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا