بازی

اطلاعات جدیدی از بازی CS:GO 2 لو رفت

اطلاعات جدیدی از بازی CS:GO 2 لو رفت

در هفته‌ اخیر شایعات زیادی درباره کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو ۲ (CS:GO 2) منتشر شده و اکنون تصویری از فایل‌های بازی لو رفته‌اند. 

شایعات Counter-Strike: Global Offensive 2 تنها به هفته اخیر مربوط نیست و اولین بار چند سال پیش خبری در این زمینه منتشر شد. همچنین در فایل‌های دوتا ۲ و درایورهای انویدیا نیز اشاره‌هایی به CS GO 2 یا موتوری بازی سازی Source 2 وجود داشته است. اکنون به نظر می‌رسد که یک منبع داخلی چند تصویر از فایل‌ها بازی را لو داده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

Gabe Follower اکانتی در توییتر است که روی اخبار کمپانی ولو تمرکز دارد. او چند تصویر جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد شامل یک آیکون قابل اجرا، فایل csgos2.exe و src2sdk.exe (مربوط به انجین سورس ۲) می‌شود. Gabe Follower ادعا دارد که این تصاویر از سمت یک منبع معتبر به دستش رسیده است. 

این تصاویر منتشر شده شامل کدهایی می‌شود که به CS:GO، انجین سورس و بازی Left 4 Dead 3 اشاره دارند. البته نباید با همین تصویر به ساخت بازی Left 4 Dead 3 امیدوار بود و توسعه آن چند سال پیش کنسل شد.با این وجود به نظر می‌رسد که شایعات مربوط به کانتر استرایک: گلوبال افنسیو ۲ حقیقت داشته باشند. 

هفته گذشته یک خبرنگار معروف ادعا دارد نسخه جدید بدون شک با نام «کانتر استرایک 2» عرضه می‌شود و شرکت ولو برنامه دارد تا نسخه بتای آن را بین ماه مارس تا یک آپریل منتشر کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا