بازی

جزئیات تازه‌ای از فاز بتای Diablo 4 منتشر شد

جزئیات تازه‌ای از فاز بتای Diablo 4 منتشر شد

نسخه بتای Diablo 4 این آخر هفته برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند آغاز می‌شود، در حالی که برای بقیه از ۲۴ مارس قابل دسترسی خواهد بود. استودیو بلیزارد در به‌روزرسانی راهنمای خود، جزئیات بیشتری در مورد آنچه که در منطقه‌ی Fractured Peaks انتظار می‌رود، ارائه کرده است.

«قله‌های شکسته» با مناظر برفی و دشت‌های بی‌درخت و شیاطین متعدد، اولین منطقه‌ای از بازی است که بازیکنان به کاوش خواهند پرداخت. شهری که بازیکنان می‌توانند معجون‌های سلامتی را ارتقا دهند، تجهیزات جدید تهیه کنند و به Stash دسترسی پیدا کنند، Kyovashad نام دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲

در این شهر نشانگرهای کوئست‌لاین اصلی برای پیدا کردن لیلیث، آنتاگونیست اصلی ظاهر می‌شوند، اما کوئست‌های جانبی مختلفی نیز برای تکمیل کردن وجود دارند.

این کوئست‌ها عبارتند از Altars of Lilith که یک بوست دائمی برای آمار اصلی همه شخصیت‌ها فراهم می‌کند و لول آپ کردن شخصیت‌های فرعی را آسان‌تر می‌کند. همچنین در این منطقه World Events را خواهید یافت که به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند. در حالی که تکمیل کردن آن‌ها اختیاری است، همیشه پاداش خوبی می‌دهند.

Diablo

Legion Events طولانی‌تر هستند و بیشتر حکم یک چالش را دارند. در حالی که روی نقشه علامت‌گذاری شده‌اند، ممکن است پس از آزادسازی یک Stronghold نیز ظاهر شوند. باز هم، آن‌ها اختیاری هستند، اما پاداش‌های بسیار خوبی دارند و قابل تکرار است. در حالی که تعداد دانجن‌ها مشخص نشده، در نسخه بتای عمومی «هیچ کمبودی» در این زمینه وجود نخواهد داشت و می‌توانید تجهیزات جدیدی پیدا کنید.

در نهایت باید گفت که World Boss Ashava در روزهای ۱۸ و ۲۵ مارس در ساعت‌های ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰ و ۸:۳۰ صبح قابل دسترسی خواهد بود. باید چند دوست به همراه داشته باشید یا با بازیکنان دیگر با آشاوا مبارزه کنید زیرا از بین بردن او به تنهایی سخت است. پس از شکست، لوت قابل توجهی دراپ خواهد شد.

دسترسی زودهنگام به نسخه بتای Diablo 4 از ۱۷ مارس آغاز می شود، اما پری‌لود از فردا ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می‌شود. این بازی در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا