بازی

احتمال ساخت بازی پیش درآمد The Last of Us وجود داشت

احتمال ساخت بازی پیش درآمد The Last of Us وجود داشت

از آنجایی که فصل اول لست آو آس (The Last of Us) به پایان رسیده، سازندگان بازی و سریال امروز مصاحبه‌‌های زیادی درباره آن داشته و اطلاعات جالبی را با طرفداران در میان قرار دادند. 

نیل دراکمن در جدیدترین مصاحبه‌ خود اعلام کرده که آن‌ها ایده ساخت یک بازی پیش‌ درآمد را بررسی می‌کردند. در نهایت استودیو ناتی داگ تصمیم گرفت که ساخت این بازی را شروع نکند و تمرکز خود را روی پروژه‌های دیگر قرار دهد. در این عنوان پیش درآمد بازیکنان نقش مادر الی را برعهده می‌گرفتند و ارتباط او با فایرفلای مورد بررسی قرار می‌گرفت.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

بازی پیش‌ درآمد The Last of Us روی موضوعات تمرکز می‌کرد که در نهایت سریال آن‌ها را توضیح می‌دهد. نیل دراکمن در مصاحبه خود با پادکست Kinda Funny بیان کرد که قصد داشتند موضوعی مثل مثل نحوه مصونیت الی را با این بازی به طرفداران توضیح دهند. البته او در ادامه گفت که قرار نبود استودیو ناتی داگ این بازی پیش‌ درآمد را توسعه دهد. 

مادر الی در بازی Last of Us

همکاری با استودیوهای دیگر کار چندان عجیبی برای ناتی داگ نیست و آن‌ها این کار را برای پورت پی‌سی The Last of Us و Uncharted Legacy of Thieves Collection انجام داده‌اند. استودیو Iron Galaxy رابطه نزدیکی با ناتی داگ دارد و می‌توانست وظیفه توسعه این بازی پیش درآمد را نیز برعهده بگیرد.

ساخت سریال لست آو اس یک موفقیت بسیار بزرگ برای سونی و HBO محسوب می‌شود و شمار بینندگان آن حتی از خاندان اژدها نیز فراتر رفت.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم«زمان بسیار طولانی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا