بازی

نمرات فیلم John Wick 4 منتشر شد – یک اکشن موفق دیگر از کیانو ریوز

نمرات فیلم John Wick 4 منتشر شد – یک اکشن موفق دیگر از کیانو ریوز

فیلم اکشن، مهیج و بسیار مورد انتظار John Wick 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد جدیدترین فیلم فرنچایز جان ویک همان تجربه‌ی پرزد و خورد و دیوانه‌واری باشد که طرفداران انتظار داشتند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کندتفنگ‌بازی با چاشنی رُز سرخ
۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کند

داستان «جان ویک ۴» در ادامه قسمت قبلی روایت می‌شود؛ جایی که او راه شکست دادن the High Table و به دست آوردن آزادی‌اش را کشف می‌کند. مسیری که او را با دشمن جدیدی (بیل اسکاشگورد) روبه‌رو و انتخاب‌های سختی را برایش رقم می‌زند.

نمرات فیلم John Wick 4 منتشر شد - یک اکشن موفق دیگر از کیانو ریوز - lastech

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم John Wick: Chapter 4 به خوبی توانسته انتظارات را برآورده کند و تاکنون نقدهای مثبتی را دریافت کرده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۲۶ نقد) امتیاز ۸۸٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۱۴ نقد) نمره ۷۷ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

جان ویک ۴ مجموعه‌ای از صحنه‌های اکشن که به طرز شگفت‌انگیزی پیاده‌سازی شده‌اند را در کنار تیم بازیگری جذاب، اجراهای درگیرکننده و طراحی صحنه‌ی خاص خود با هم ترکیب کرده و تبدیل به یک کلاس درس برای فیلم‌های اکشن مدرن می‌شود.

IGN – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

بزرگ‌تر، خفن‌تر، جسورتر، طولانی‌تر و دارای سکانس‌هایی تماشایی که این فیلم به راحتی از عهده‌ی آن‌ها برمی‌آید. این فیلم اکشن حماسی عملا ریسک‌پذیری را از نو تعریف می‌کند.

The Hollywood Reporter – نمره ۹۰ از ۱۰۰

John Wick

با مدت زمان ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه، این فیلم از هر نظر بزرگ‌تر از فیلم‌های قبلی این مجموعه است. نه بهتر و نه بدتر، فقط بیشتر.

BBC – نمره ۸۰ از ۱۰۰

خبری بد برای آن‌هایی که از سطح خشونت و غمناک بودن فیلم اول به وجد آمده بودند. این اثر پرادعا و دهن‌پرکن یکی از آن فیلم‌هایی است که حاضر است همه‌چیز و همه‌کس را به خاک و خون بکشد مگر عزیزان و قهرمانانش.

The Guardian – نمره ۴۰ از ۱۰۰

با توجه به نمرات فیلم John Wick 4 می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی پرشده از سکانس‌های اکشن و اتفاقات دیوانه‌واری است که بسیار طولانی‌تر از قسمت‌های پیشین بوده و سرگرم‌کنندگی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

بر اساس تریلرهایی که تا به امروز از جان ویک ۴ منتشر شده می‌توان حدس زد این قسمت پر از مبارزه‌های نفس‌گیر و سناریوهای خطرناکی است که سرنوشت این شخصیت را به سمت ایستگاه پایانی هدایت می‌کند.

فیلم John Wick 4 در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا