رمز ارز

سخت‌ترین شکنجه برای بنیان‌گذار صرافی ورشکسته FTX!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داستان سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیان‌گذار صرافی ورشکسته FTX، همچنان ادامه دارد. وکلا و دادگاه به بحث در مورد شرایط وثیقه برای او ادامه می‌دهند.
گزارش شده است که وکلای بنکمن-فرید (SBF) با دادستان‌های ایالات متحده به توافقنامه وثیقه جدیدی دست یافته‌اند که به او اجازه می‌دهد در خانه بماند، در حالی که از استفاده از برخی دستگاه‌ها و برنامه‌های الکترونیکی محروم است.
طبق برخی از شرایط جدید پیشنهادی، بنکمن-فرید از استفاده از تلفن هوشمند با دسترسی به اینترنت و همچنین هر گونه برنامه غیر از تماس صوتی و پیام متنی منع خواهد شد. این قرارداد همچنین SBF را ملزم به استفاده از یک لپ‌تاپ اولیه با عملکردهای محدود و نرم‌‎افزار نظارتی برای ردیابی فعالیت این کاربر می‌کند. استفاده از سایر وسایل ارتباطی الکترونیکی نیز ممنوع است.
بنا بر گزارش‌ها، والدین SBF در نامه‌ای در روز دوشنبه موافقت کردند که دسترسی او به دستگاه‌های خود را محدود کنند و در عین حال سوگندنامه‌هایی را امضا کردند که وسایل الکترونیکی ممنوعه را به خانه خود وارد نکنند. در صورت وجود “ظن منطقی” به تخلف، SBF باید دستگاه‌های خود را برای بررسی و جست‌وجو ارسال کند.
در اوایل ماه مارس، قاضی کاپلان در مورد پیشنهادی مبنی بر اعمال محدودیت‌های خاص روی تلفن و سایر دستگاه‌های الکترونیکی SBF ابراز نگرانی کرد. او به طور خاص پیشنهاد کرد که SBF مبتکر است و می‌تواند راه‌هایی برای فرار از محدودیت‌ها پیدا کند.
همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، SBF قرار است در تاریخ 2 اکتبر 2023 به اتهام سرقت میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX که از طریق صندوق تأمینی Alameda Research او تسهیل شده بود، محاکمه‌ شود. همچنین گفته می‌شود که او کمک‌های سیاسی غیرقانونی بزرگی انجام داده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا