بازی

خرید نینتندو سوییچ و استیم دک با بهترین قیمت از هزارتو

خرید نینتندو سوییچ و استیم دک با بهترین قیمت از هزارتو

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه ترجیح بدهید با رایانه شخصی خود بازی کنید چه عاشق پلی استیشن یا ایکس باکس خود باشید؛ با این حال، هیچ‌کدام از آنها مانند نینتندو سوییج و استیم دک همیشه و همه جا در دسترس شما نیستند! همین که دومین کنسول پرفروش تاریخ یک کنسول دستی است؛ به تنهایی اهمیت پرتابل بودن یک وسیله بازی را روشن می‌کند!

کنسول‌های بازی دستی همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، دستگاه‌های بازی قابل حمل هستند که صفحه نمایش، کنترل، اسپیکر و همه چیز را در ابعاد کوچک دارند. طراحی جمع و جور آنها به شما اجازه می‌دهد بدون توجه به جایی که هستید آنها را با خودتان حمل کنید و با آنها بازی کنید.

 خرید کنسول‌های بازی دستی مانندNintendo Switch  و Steam Deck، مزایای زیادی در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. اغلب این مزایا بخاطر پرتابل یا همان قابل حمل بودن آنهاست. برای مثال:

  • شما می‌توانید با آنها هر کجا که هستید، حتی در حال حرکت بازی کنید.
  • آنها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به راحتی حمل می‌شوند.
  • برای بازی دیگر نیازی به اتصال به نمایشگر جداگانه ندارید.
  • هزینه‌های جانبی مانند نمایشگر و.. شما را کاهش می‌دهند.

فراموش نکنید که استیم دک و نینتندو سوییچ هر دو می‌توانند به تلویزیون شما وصل شوند. پس هروقت که دوست نداشتید به یک صفحه نمایش کوچک خیره شوید، تنها یک کابل HDMI برای لذت بیشتر لازم دارید.

Nintendo Switch VS Steam Deck

مقایسه کنسول‌های بازی دستی نینتندو سوییچ و استیم دک

کنسول‌های دستی راه بسیاری را تا اینجا طی کرده‌اند و بالاخره هرکدام از ما خاطراتی با آنها داریم. محبوب‌ترین آنها Nintendo DS بود که سال 2004 عرضه شد و با حدود 154 میلیون فروش تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول بازی دستی تاریخ شد. نینتدو به مرور تبدیل به غول این بازار شد تا در نهایت با عرضه نینتندو سوییچ در سال 2017 رکورد پرفروش ‌ترین کنسول نسل هشتم را نیز در دست خود گرفت.

آخرین دستگاه نینتندو نیز Nintendo Switch OLED نام داشت که نسخه بهبود یافته همان سوییچ معروف اما با صفحه نمایش اولد بود. برای خرید و مشاهده آخرین مدل‌ها و قیمت‌های پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتم به صفحه ” خرید نینتندو سوییچ ” مراجعه کنید.

اما به تازگی یک ابرغول گیمینگ با عرضه قدرتمندترین کنسول بازی دستی دنیا، جلوی نینتندو قد علم کرد. شرکت VALVe که دارنده پلتفرم بسیار محبوب Steam است و تخصصی در حوزه بازی‌های رایانه شخصی فعالیت دارد؛ یک ابرکنسول دستی یا بعبارتی یک کامپیوتر گیمینگ دستی با نام Steam Deck عرضه کرد. استیم دک تمام بازی‌های PC سرویس استیم را به راحتی آب خوردن و با کیفیت بالا اجرا خواهد کرد. اما با این همه قدرت چرا هنوز نتوانسته شاخ غول این بازار را بشکند؟

حالا باید تصمیم بگیرید بین پرفروش‌ترین کنسول دستی تاریخ و قدرتمندترین آنها کدام را انتخاب کنید! پس با هم Steam Deck  و Nintendo Switch را مقایسه می‌کنیم تا ببینیم خرید کدامشان انتخاب بهتری است؟

مزایای خرید Nintendo Switch

کنسول نینتندو سوییچ که لقب سومین کنسول پرفروش تاریخ را به خود اختصاص داده است، نمایشگری 7 اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن 720p نمایش می‌دهد و به عنوان یک کنسول هیبرید با اتصال به تلویزیون یا نمایشگر تا 1080p نیز تصاویر با کیفیت ارائه می‌دهد. آخرین مدل Nintendo Switch با نام OLED با نمایشگر قوی خود کیفیت رنگی بسیار بهتر از مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد.

خرید نینتندو سوییچ

در ادامه به برخی از مزایای نینتندو سوییچ اشاره می‌کنیم:

  • قیمت بسیار پایین تر از استیم دک
  • دارای پردازنده‌های قوی سفارشی‌سازی شده انویدیا
  • صفحه نمایشگر با کیفیت و وضوح رنگ بالاتر
  • طراحی کاربرپسند و راحت همراه با گرافیک عالی
  • سازگار با جدیدترین بازی‌های نسل 8 و 9
  • امکان بازی دونفره و چندنفره در حالت‌های مختلف
  • قابل حمل و جابه‌جایی به هر نقطه
  • عمر باتری طولانی‌تر نسبت به  Steam Deck

مزایای خرید Steam Deck

Steam Deck قدرتمندترین کنسول بازی دستی است که به راحتی جابه‌جا می‌شود و از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر از Nintendo Switch است. این دستگاه Valve از سیستم عامل Steam OS 3 بر پایه لینوکس بهره برده است.  اما سخت افزار قدرتمند آن به شما اجزه نصب ویندوز 11 را هم می‌دهد. به دلیل همین ویژگی است که این دستگاه را یک کامپیوتر گیمینگ پرتابل می‌دانند. برای خرید، مشاهده قیمت و آشنایی بیشتر با انواع این ابرکنسول قدرتمند صفحه ” خرید استیم دک ” را ببینید.

درست است که Steam Deck در مقایسه با نینتندو سوییچ بسیار گران‌تر است( که کمیاب بودن آن به علت کمبود عرضه جهانی تاکنون باعث افزایش این گرانی نیز شده است) اما از نظر سخت‌افزاری نیز بسیار قوی‌تر است. برخی از مزایای خرید استیم دک عبارتند از:

  • قدرتمندترین کنسول بازی جهانی
  • بهره‌مندی از سیستم عامل لینوکس، ویندوز یا Steam OS
  • پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای Xen2 و پردازنده گرافیکی  RDNA2
  • صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت بالا
  • دسترسی به فرروشگاه استیم و امکان خرید، دانلود و اجرای هزاران بازی PC
  • همزمان هم یک کنسول بازی است و هم یک کامپیوتر قابل حمل
  • به‌روزرسانی اتوماتیک بازی‌ها
  • امکان پخش بازی‌های PC
  • امکان اتصال به تمامی گیم پد ها و کنترلرهای محبوب
  • امکان اتصال موس، کیبورد،  مانیتور، فرمان، پدال و هر لوازم جانبی که فکرش را بکنید!
خرید استیم دک

کنسول استیم دک و نینتندو سوییچ را از فروشگاه هزارتو بخرید!

فروشگاه هزارتو یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه خرید کنسول‌های بازی، بازی‌های ویدیوئی، واقعیت مجازی،گیفت کارت، گجت‌های مختلف و انواع لوازم جانبی حوزه گیمینگ با بهترین قیمت ممکن است. اما در مورد کنسول و بازی‌های Nintendo و همچنین دسترسی به کنسول کمیاب Steam Deck باید حساب ویژه‌تری روی هزارتو باز کنید!

هزارتو برای جلب رضایت مشتریان خود در کنار تلاش برای ارائه بهترین قیمت ممکن و ضمانت اصالت کالا، خدماتی مانند امکان خرید حضوری و آنلاین، مشاوره تلفنی و پشتیبانی قبل و بعد از خرید، 10 روز مهلت نست اصالت و سلامت کالا، ارسال اکسپرس برای تهران، تخفیف‌های شگفت انگیز عیدانه و ارسال سریع به تمام تقاط ایران را فراهم کرده است.

شما می‌توانید با یک کلیک به سایت ” هزارتو ” هدایت شوید تا با خرید نینتندو سوییچ یا خرید استیم دک راه رسیدن به رویاهای گیمینگ پرتابل و کنسول دستی خودتان را پیدا کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا