بازی

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ارزش ۷۰ دلار را دارد

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ارزش ۷۰ دلار را دارد

نسخه جدید لجند او زلدا اولین بازی از نینتندو با قیمت ۷۰ دلار است، اما این شرکت ادعا می‌کند که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ارزش آن را دارد. 

داگ باوزر (Doug Bowser)، مدیرعامل نینتندو آمریکا، اعلام کرده که تجربه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قیمت ۷۰ دلاری آن را توجیه می‌کند. او در جدیدترین مصاحبه خود با Associated Press توضیح داد که چه چیزی باعث شد که نسخه جدید زلدا را ۱۰ دلار گران‌تر از گذشته به فروش برسانند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم‌ هایی که انیمیشن و لایو اکشن را ترکیب کردندچه خبرا رفیق؟
۱۰ تا از بهترین فیلم‌ هایی که انیمیشن و لایو اکشن را ترکیب کردند

باوزر به این نکته اشاره The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تجربه فوق العاده کامل و بسیار درگیرکننده‌ای است و این قیمت نشان می‌دهد که بازیکنان باید چه انتظاری از بازی داشته باشند. نینتندو از همان ابتدا اعلام کرد که قرار نیست تمام بازی‌های فرست پارتی خود را با قیمت ۷۰ دلار به فروش برساند و در این زمینه مورد به مورد تصمیم می‌گیرد. 

بازی Zelda

باید اشاره کنیم که ورژن کلکسیونی این بازی ۱۳۰ دلار به فروش خواهد رسید. نینتندو به نسبت به دیگر شرکت‌های فعال در صنعت دیرتر به سراغ افزایش قیمت بازی‌های خود رفته است. سونی از سال ۲۰۲۰ قیمت ۷۰ دلار را روی بازی‌های فرست پارتی خود گذاشت و مایکروسافت نیز این کار را از چند ماه پیش آغاز کرده است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) به صورت انحصاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:گپ تایم: با تعطیلات تابستون چیکار می‌کنید؟سامر، سامر، سامرتایم
گپ تایم: با تعطیلات تابستون چیکار می‌کنید؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا