بازی

بازی Diablo 4 به سرویس گیم پس اضافه نخواهد شد

بازی Diablo 4 به سرویس گیم پس اضافه نخواهد شد

دیابلو ۴ (Diablo 4) یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که چند ماه بیشتر با عرضه نسخه کامل آن به بازار فاصله داریم.

کسانی که دیابلو ۴ را پیش‌خرید کرده باشند از تاریخ ۱۷-۱۹ مارچ (۲۶-۲۸ اسفند) می‌توانند در بتای محدود آن شرکت کنند. بتای عمومی بازی نیز از تاریخ ۲۴-۲۷ مارچ (۴-۶ فروردین ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. از آنجایی که مایکروسافت با قراردادی ۶۸ میلیارد دلار قصد خرید اکتیویژن بلیزارد را دارد، این سوال به وجود آمده: آیا بازی Diablo 4 از روز اول به گیم‌پس می‌آید؟

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

راد فرگوسن، مدیرکل دیابلو، با انتشار پستی در توییتر به این سوال پاسخ و اعلام کرد که استودیو در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی Diablo 4 روی سرویس گیم پس ندارد. تا زمانی که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نهایی شود، تغییری در این زمینه ایجاد نخواهد شد. او امیدوار است که طرفداران برای تجربه این عنوان، آن را خریداری کنند.

بازی Diablo 4

بازیکنان با تجربه نسخه بتا می‌توانند Prologue و Act 1 بازی را که شامل اولین منطقه و Fractured Peaks می‌شود را کاوش کنند. سقف سطح ۲۵ برای شخصیت‌ها گذاشته شده ولی بازیکنان می‌توانند تا پایان بتای عمومی می‌توانند به بازی کردن ادامه دهند. سپس بلیزارد بازخوردهای طرفداران را ارزیابی کرده و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی پلی اسیتشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا