بازی

ویژگی کراس‌-پلی به بازی Warframe اضافه شد

ویژگی کراس‌-پلی به بازی Warframe اضافه شد

قابلیت کراس پلی سرانجام به بازی Warframe اضافه شد. با این وجود، بیش از ۷۰ میلیون بازیکن این بازی شوتر رایگان محبوب برای اولین بار می‌توانند با دوستان خود در پلتفرم‌های مختلف تیم شوند.

Digital Extremes توسعه‌دهنده بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

معرفی قابلیت کراس پلتفرم موانع موجود بین کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی را از بین می‌برد. با دوستان خود در هر پلتفرمی که بازی می‌کنند، تیم شوید و به لطف مجموعه وسیع‌تری از Tennoهای موجود، با کاهش زمان ساخت مسابقه، حتی سریع‌تر وارد بازی شوید.

برای فعال کردن این قابلیت، باید به منوی تنظیمات (Options Menu) بازی بروید و مطمئن شوید که گزینه «Cross Platform Play» فعال است.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

بازی Warframe

سال گذشته در گزارشی گفته شده بود که ویژگی کراس‌-پلی به بازی وارفریم اضافه خواهد شد. در همان گزارش نیز گفته شده بود که قابلیت کراس-سیو نیز به بازی اضافه خواهد شد، اما این قابلیت هنوز در دسترس قرار نگرفته است. «ربکا فورد»، کارگردان خلاق بازی در ویدیویی توضیح می‌دهد که این ویژگی «در آینده» عرضه خواهد شد.

به‌رورزسانی موردانتظار بازی Warframe با نام Veilbreaker اوایل سال جاری عرضه شد و توسعه‌دهنده آن، Digital Extremes، به منظور پنجامین سالگرد انتشار این بازی شوتر علمی تخیلی به تمام بازیکنان Styanax رایگان داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا