بازی

اولین تریلر فیلم The Little Mermaid منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم The Little Mermaid منتشر شد [تماشا کنید]

کمپانی دیزنی همزمان با انتشار اولین تریلر فیلم The Little Mermaid با نقش‌آفرینی هلی بیلی، پوستر جدیدی از این عنوان رونمایی کرد.

تماشای اولین تریلر فیلم The Little Mermaid از طریق یوتیوب

پوستر جدید «پری دریایی کوچولو» آریل را در مرکز و نشسته بر یک صخره به نمایش می‌گذارد. در پشت نیز شاهد حضور شاهزاده اریک (جونا هاور-کینگ)، اورسولا جادوگر شیطانی (ملیسا مک‌کارتی) و پادشاه تریتون (خاویر باردم) هستیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دوستان پرنسس‌های دیزنیحیوانات دوست‌داشتنی، بهترین همراه پرنسس‌ها
معرفی بهترین دوستان پرنسس‌های دیزنی

در تریلر منتشر شده از این عنوان می‌بینیم که آریل آهنگ کلاسیکی (Part of Your World) که قبلا در انیمیشن شنیده بودیم را دوباره اجرا می‌کند، شاهزاده را نجات داده و پا به دنیای انسان‌ها می‌گذارد. با این حال بازی باردم در نقش پادشاه تریتون؛ پدر آریل نیز توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. شما می‌توانید پوستر جدید لایو اکشن The Little Mermaid را در ادامه مشاهده نمایید:

اولین تریلر فیلم The Little Mermaid منتشر شد [تماشا کنید] - lastech
جدیدترین پوستر لایو اکشن The Little Mermaid

لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» که اقتباسی از انیمیشنی به همین نام محصول سال ۱۹۸۹ میلادی به شمار می‌رود قرار است داستان آریل و معامله‌اش با اورسولا جادوگر شیطانی را به نمایش بگذارد. آریل که طی اتفاقاتی دلباخته شاهزاده اریک می‌شود تصمیم می‌گیرد تا در عوض داشتن پاهایی برای قدم نهادن بر خشکی، صدایش را از دست بدهد. با این حال جادوگر بدذات به او تنها سه روز فرصت می‌دهد تا عشقش را به اریک بفهماند و حس متقابلی نیز از او دریافت کند. اگر آریل در انجام این کار موفق نشد دوباره به یک پری دریایی تبدیل و مجبور است تا آخر عمر برده‌ی اورسولا شود.

لازم به ذکر است قبل از اکران لیتل مرمید، دیزنی قرار است لایو اکشن Peter Pan & Wendy را در تاریخ ۸ اردبیهشت ۱۴۰۲ از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس به نمایش بگذارد. این فیلم داستان دختری جوان به نام وندی (اور گابو اندرسون) را روایت می‌کند که با سرپیچی از خواسته‌های والدینش برای رفتن به مدرسه‌ای شبانه روزی به همراه ۲ برادر کوچک‌ترش سر از سرزمین نورلند جادویی در می‌آورد. او در آن‌جا با پسری به نام پیتر پن (الکساندر مولونی) و تینکر بل (یارا شهیدی)؛ پری کوچک آشنا می‌شود. آن‌ها در طی ماجراجویی خود با یک ناخدای دزد دریایی خبیث (جود لا) روبه‌رو می‌شوند و اتفاقات هیجان‌انگیز و واقعا خطرناکی را تجربه می‌کنند.

افسار فیلم لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» را راب مارشال به دست گرفته است. او که تا پیش از این به واسطه‌ی کارگردانی آثار موزیکال و بلاک باستری برای دیزنی موفق شده تا نامزد جایزه اسکار بشود حال قرار است نسخه‌ی خود از داستان آریل و اتفاقاتی که گاها در عمق اقیانوس‌ها و اغلب در خشکی روایت می‌شود را به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم The Little Mermaid در تاریخ ۲۶ مه/می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنیگوهر در صدف
۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنی


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا