بازی

سازندگان STALKER 2 بیش از یک سال است که شاهد حملات سایبری مداوم هستند

سازندگان STALKER 2 بیش از یک سال است که شاهد حملات سایبری مداوم هستند

استودیو مستقر در شهر کیف GSC Game World در طول ساخت بازی شوتر جهان باز STALKER 2: Heart of Chornobyl با موانع قابل توجهی مواجه شده است. این مشکلات و مسائل مربوط به آن که عمدتاً با تهاجم روسیه به اوکراین به وجود آمده، در حال حاضر همچنان سازندگان را آزار می‌دهد.

اخیراً گروهی از بازیکنان در روسیه به طور غیرقانونی به داده‌های بازی دسترسی پیدا کردند و تهدید به افشای آن‌ها به صورت آنلاین کرده‌اند و GSC Game World اکنون در بیانیه‌ای در توییتر پاسخ آن‌ها را داده است.

توسعه‌دهنده می‌گوید بیش از یک سال است که شاهد حملات سایبری مداوم بودند و با باج‌گیری، اعمال خشونت‌آمیز، هک، تلاش برای آسیب رساندن به بازیکنان و طرفداران و اقداماتی برای آسیب رساندن به روند ساخت یا شهرت استودیو روبرو شدند. اما در ادامه اضافه کردند که تلاش برای باج‌گیری یا ارعاب «کاملا بیهوده» بوده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

STALKER 2

سازندگان همچنین از طرفداران درخواست کردند که هرگونه لیک احتمالی در آینده را نادیده بگیرند و انتشار داده‌های منسوخ شده یا در حال پیشرفت کار، نشان‌دهنده نسخه نهایی بازی نخواهد بود و از طرفداران می‌خواهند که صبر پیشه کنند.

در صورت درز اطلاعات، از شما می‌خواهیم که از تماشا یا توزیع اطلاعات در مورد S.T.A.L.K.E.R خودداری کنید. متریال‌های قدیمی یا در دست اجرا ممکن است تصور ایده نهایی که در بازی قرار داده‌ایم را کمرنگ کنند. شما را تشویق می‌کنیم که صبور باشید و برای بهترین تجربه ممکن، منتظر انتشار نسخه رسمی بمانید. معتقدیم که آن را دوست خواهید داشت.

STALKER 2: Heart of Chornobyl قرار است سال آینده برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا