بازی

شایعه: The Elder Scrolls 6 ممکن است برای پلی استیشن ۵ نیز عرضه شود

شایعه: The Elder Scrolls 6 ممکن است برای پلی استیشن ۵ نیز عرضه شود

در سال ۲۰۲۰، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، گفت که انحصاری بودن بازی‌های آینده بتسدا مورد به مورد تعیین می‌شود.

اما از آن زمان به بعد اکثر بازیکنان پذیرفتند که بازی‌های موردانتظاری مانند Starfield و The Elder Scrolls 6 قرار است به طور انحصاری برای ایکس باکس و پی‌سی منتشر شوند. با این حال، به نظر می‌رسد این احتمال در نهایت وجود داشته باشد که الدر اسکرولز ۶ یک عنوان چند پلتفرمی باشد.

آنطور که استفان توتیلو از Axios در توییتر اشاره کرده، در دسامبر گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی توسط استودیو ZeniMax در دست تولید دار که قرار است به طور انحصاری برای پی‌سی و ایکس‌ باکس منتشر شوند. در آن زمان، فرض بر این بود که علاوه بر دو انحصاری تایید شده – Redfall و Starfield – این لیست شامل The Elder Scrolls 6 نیز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metal: Hellsingerنبرد ریتمیک شیاطین
بررسی بازی Metal: Hellsinger

با این حال، هفته گذشته، یکی از نمایندگان مایکروسافت اعلام کرد که اکنون دو عنوان بعدی ZeniMax برای پلی استیشن عرضه نخواهند شد (احتمالا استارفیلد و ردفال). این گفته‌های نماینده قابل توجه است، زیرا در دی ماه مایکروسافت بازی Hi-Fi Rush از استودیو Tango Gameworks را برای Xbox Series X/S و PC منتشر کرد.

The Elder Scrolls 6

با توجه به این اظهارات، در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که The Elder Scrolls 6، هر زمان که منتشر شود، ممکن است برای پلی استیشن نیز در دسترس قرار بگیرد. مایکروسافت نیز از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده است.

البته باید اشاره کرد که این حدس و گمان‌ها به هیچ وجه مدرک مستندی نیست. احتمال زیادی وجود دارد که اظهارات عمومی مایکروسافت در مورد بازی‌های انحصاری آتی فقط مربوط به آثاری باشد که قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند که قطعا The Elder Scrolls 6 تا زمان انتشار فاصله بسیار زیادی دارد.

با توجه به طرفداران بی‌شمار فرنچایز الدر اسکرولز در تمامی پلتفرم‌ها، از جمله پلی استیشن، برای مایکروسافت منطقی است که آن را به عنوان یک بازی چند پلتفرمی عرضه کند. با این حال باید منتظر آینده بمانیم و با قاطعیت بیشتری نظر بدهیم.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا