بازی

آپدیت جدید و رایگان Elden Ring امروز عرضه می‌شود

آپدیت جدید و رایگان Elden Ring امروز عرضه می‌شود

شب گذشته بندای نامکو با انتشار تریلری، به ناگهان اعلام کرد Elden Ring آپدیت محتوایی جدیدی تحت عنوان Colosseum دریافت خواهد کرد. مد رایگان PVP که از مدت‌ها پیش شایعه شده بود، امروز ۷ دسامبر برای پی‌سی و کنسول‌ها برای تمام بازیکنان عرضه می‌شود.

طبق بیانیه مطبوعاتی، کولوسئوم‌های لیمگریو (Limgrave)، لیندل (Leyndell) و کئلید (Caelid) دروازه‌های خود را باز خواهند کرد و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در نبردهایی مانند دوئل، free-for-all و مبارزات تیمی شرکت کنند.

مطلب پیشنهادی:داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورنداستان تاثیر‌گذار بلادبورن، ترکیبی هنرمندانه از قصه‌های شاهکار تاریخ
داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورن

تریلر به‌روزرسانی Colosseum را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

این اکسپنشن در چندین کولوسئوم که از زمان انتشار بازی در اطراف نقشه Elden Ring نقطه‌گذاری شده بودند، خواهد گذشت.

یکی از مادسازهای سری دارک سولز به نام Sekiro Dubi در اوایل سال توانست به یکی از این کلوسئوم‌ها دسترسی پیدا کند و Site of Grace، نقطه چک‌پوینت درون بازی را فاش کرد و به مکانی اشاره می‌کرد که برنامه ریزی شده بود به آن دسترسی پیدا کنند و به کندوکا بپردازند.

مدل موهای جدید نیز در این فایل‌ها یافت شده بود، با این حال، مشخص نیست که آیا این به عنوان یک گزینه آرایشی جدید برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت یا برای استفاده توسط NPC در اکسپنشن گنجانده شده بود.

Elden Ring

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و Dark Souls اخیراً اعلام کرد که تلاش می‌کند با موفقیت عظیم آخرین عنوان خود که جمعه گذشته دو جایزه دیگر دریافت کرد، حواسش پرت نشود.

بازی نقش آفرینی Bandai Namco که بیش از ۱۷ میلیون نسخه فروخته و بالاترین امتیاز یک بازی جدید در سال ۲۰۲۲ را در اختیاراست، هفته گذشته در PlayStation Partner Awards جایزه بزرگ (برای پرفروش‌ترین بازی توسعه یافته در آسیا) و جایزه منتخب کاربران را دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا