بازی

نسخه‌ای از ایکس باکس سری ایکس شبیه به چکش ثور را برنده شوید

نسخه‌ای از ایکس باکس سری ایکس شبیه به چکش ثور را برنده شوید

همیشه نسخه‌های مختلف و بعضا عجیبی از کنسول‌های بازی ساخته می‌شود و حالا یک ایکس باکس سری ایکس شبیه به «میولنیر» چکش یا پتک متعلق به ثور در فیلم Thor: Love and Thunder توسط مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است.

نسخه معمولی کنسول ایکس باکس سری ایکس هرچند به عقیده برخی طرفداران شبیه یک یخچال بسیار کوچم است، طراحی بسیار شیکی دارد. حالا مایکروسافت در فاصله یک هفته مانده به اکران فیلم جدید مارول یعنی Thor: Love and Thunder نسخه‌ای از کنسول خود را به نمایش گذاشته که برای ساخت آن از چکش Thor الهام گرفته شده است و قصد دارد آن را به صورت قرعه‌کشی به طرفداران اهدا کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

درست مانند نسخه‌ای از ایکس باکس سری اس با الهام از سریال Stranger Things که ماه گذشته رونمایی شده بود، کاربران برای حضور در این قرعه‌کشی باید حساب ایکس باکس را دنبال کنند و این توییت را به همراه هشتگ #ThorLoveandThunderXboxSweepstakes ریتوییت کنند. این مسابقه تا ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) ادامه خواهد داشت.

جدیدترین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder هفته گذشته منتشر شده بود و واکنش‌های اولیه نسبت به آن بسیار مثبت بوده است. در این فیلم کریس همسورث، کریستین بیل، راسل کرو و ناتالی پورتمن حضور خواهند داشت و کارگردان آن تایکا وایتیتی است که فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) را در کارنامه خود دارد.

پیش از این در مطلب «۸ سلاح قدرتمند و برتر اسطوره‌شناسی نورس» درباره میولنیر توضیح بیشتری داده بودیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا