بازی

کارگردان سابق Uncharted استودیو جدیدی تشکیل داد

کارگردان سابق Uncharted استودیو جدیدی تشکیل داد

بروس استرلی، از سازندگان کهنه‌کار استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) که نقشی کلیدی در ساخت بازی‌هایی مثل سری آنچارتد و لست آو آس داشت، بازگشت خود به عرصه بازی‌سازی را با تشکیل استودیوی جدیدی تحت عنوان Wildflower Interactive اعلام کرد.

استرلی ۱۸ سال در ناتی داگ کار کرده بود، جایی که او به عنوان کارگردان بازی The Last of Us و قسمت‌های دوم و چهارم آنچارتد به استودیو خدمت کرد و پنج سال پیش از عرصه ساخت بازی‌ها کنار رفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!

او در ویدئویی که در آن از سرمایه‌گذاری جدید خود خبر داد، اعلام کرد:

در سال ۲۰۱۷ صنعت [بازی] را ترک کردم و مطمئن نبودم که دیگر دوست دارم بازی بسازم یا خیر. اما هر چه بیشتر دور ماندم، بیشتر به این رسانه و چیزهایی که هنوز انجام نشده و کارهایی که دوست دارم انجام دهم فکر می‌کردم. این ایده مدام در سرم بود.

بنابراین من تعدادی از دوستان را جمع کردم و شروع به نمونه‌سازی کردیم. آن ایده کم کم بهتر از قبل شد. دوباره همه‌چیز هیجان‌انگیز شد و من متوجه شدم که باید این بازی را بسازم.

Uncharted

او ادامه داد:

اما اگر قرار باشد این بازی را بسازم، باید یک تیم خوب جمع کنم و اگر من یک تیم بسازم، باید یک شرکت هم بسازم. اگر قرار باشد این کار را انجام دهیم، پس باید آن را به روش درست انجام دهیم.

باید فراگیر، عادلانه و مشارکتی باشد. با حضور افرادی خوش قلب که می‌خواهند هم از نظر حرفه‌ای و هم از نظر شخصی، رشد کنند.

طبق وب‌سایت Wildflower، این استودیو در حال ساخت «بازی‌های کوچک و خلاقانه با سبک منحصربه‌فرد» است که به بررسی چیزهایی که در رسانه بازی ممکن است می‌پردازد. این تیم در حال حاضر یک محیط کاری کاملا از راه دور دارند و برای تعدادی از موقعیت‌های شغلی از جمله مدیر COO/استودیو، نیرو استخدام می‌کنند.

تیم موجود در این استودیو پیش از این روی بازی‌هایی همچون Call of Duty، The Pathless، Abzu، Astroneer ،Kena: Bridge of Spirits و Uncharted کار کرده بودند. استرلی در انتها گفت:

یک شریک فوق‌العاده داریم که از کاری که انجام می‌دهیم حمایت می‌کند و به ما کمک می‌کند تا به بیشترین میزان مخاطب دسترسی پیدا کنیم. من از چیزی که اینجا می‌سازیم بسیار هیجان‌زده‌ام. در حال ساخت چیزی هستیم که قبلا هرگز بازی نکرده بودم.

در اخبار مرتبط خواندیم که ویدیو و تصاویر جدیدی از بازسازی نسخه اول عنوان تحسین شده The Last of Us لو رفت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینماناخلفی که ادعا می‌کند وارث است
نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینما


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا