بازی

۱۰ سریال برتر DC Entertainment

۱۰ سریال برتر DC Entertainment

۱۰ سریال برتر DC اینترتینمنت: اقتباس از کمیک‌های DC در طول سال‌ها فقط به فیلم محدود نبود. سریال‌های تلویزیونی متعددی وجود دارند که حول شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی می‌چرخند، از فلش گرفته تا اعضای تیم ناسازگاری که خود را افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) می‌خوانند. امروز، ما نگاهی به برخی از بهترین سریال‌های تلویزیونی لایو اکشن خواهیم داشت (در این مقاله درمورد انیمیشن‌ها، نپرداختیم).با ما همراه باشید!

The Flash

سریال The Flash

فلش به دست شبکه CW برای تلویزیون اقتباس شد و توسط گرگ برلانتی، اندرو کریسبرگ و جف جانز ساخته شد. با تمرکز بر روی شخصیت فلش، اولین قسمت این سریال در هفتم اکتبر ۲۰۱۴ پخش شد. گرنت گاستین نقش سریع‌ترین مرد روی زمین، بری آلن را بازی می‌کند و بازیگران دیگر این سریال شامل کندیس پاتون، تام کاوانا، دانیل پانابیکر و جسی ال. مارتین هستند. این سریال همچنین دارای چند کامئو است. پس از تمدید این اثر سازندگان و بازیگران آن، اکنون خود را برای فصل نهم آماده می‌کنند.

فلش روی بری آلن تمرکز می‌کند که به عنوان کارشناس پزشکی قانونی (بخش جنایی) با Star City Police همکاری می‌کند، به این امید که حقیقت راز مرگ مادرش را کشف کند. آلن قدرت خود را در نتیجه اصابت رعد و برق و غوطه ور شدن در مواد شیمیایی در طول یک طوفان شدید به دست می‌آورد. در ابتدا، آلن در پیدا کردن تعادل و کنترل قدرت‌های خود تلاش عاجز است، اما در نهایت، با صبر و تمرین، او به سریع ترین مرد دنیا تبدیل می‌شود. در طول سال‌ها، بری با دشمنان زیادی روبه رو می‌شود، اما او دوستان زیادی هم پیدا می‌کند، بعضی ابرقهرمان و بعضی معمولی. فلش همچنین در چندین قسمت با دیگر قهرمانان دنیای DC کراس‌اوور دارد.

Arrow

سریال Arrow

سریال تلویزیونی Arrow توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ ساخته شده است. Arrow یکی دیگر از داستان‌های کمیک DC است که توسط شبکه تلویزیونی CW اقتباس شده و اولین بار در دهم اکتبر ۲۰۱۲ نمایش داده شد. این سریال استیون امل را در نقش مبارزی به نام Arrow یا ارو به تصویر می‌کشد. دیگر بازیگران این سریال کیتی کسیدی و کالین دانل هستند.در نهایت آخرین قسمت سریال Arrow در بیست و هشتم ژانویه ۲۰۲۰ روی آنتن رفت.

این سریال روی الیور کویین، میلیاردری بی‌پروا تمرکز می‌کند که پس از جان سالم به در بردن از یک کشتی غرق شده، در جزیره‌ای عجیب گیر می‌افتد. الیور در طول سال‌های اقامتش در جزیره، مهارت‌های باورنکردنی‌ای کسب می‌کند و همچنین متحدانی پیدا می‌کند. الیور که با کسب چنین تجربیاتی تغییر کرده است، پس از بازگشت به خانه، قول می‌دهد از شهرش در برابر هر تهدیدی که ممکن است در راه باشد محافظت کند. الیور که در ابتدا با نام مستعار The Hood شناخته می‌شود نامش را به The Arrow تغییر می‌دهد تا تخصص خود را با کمان برجسته‌تر کند.

Smallville

سریال Smallville

اسمال‌ویل یک اقتباس تلویزیونی است که بر اساس شخصیت سوپرمن در دی سی کامیکس طراحی شده است. این سریال که توسط آلفرد گوف و مایلز میلر برای تلویزیون ساخته شد، در اکتبر ۲۰۰۱ در شبکه تلویزیونی WB به نمایش درآمد. در این سریال تام ولینگ در نقش سوپرمن به همراه کریستین کروک، مایکل روزنبام و اریک جانسون به ایفای نقش می‌پردازد. آخرین قسمت از “Smallville” در سیزدهم مه ۲۰۱۱ پخش شد.

در ابتدا، داستان عمدتاً بر این تمرکز دارد که چگونه کلارک کنت از اصل و نسب بیگانه و غیرزمینی خود مطلع می‌شود و چگونه خود را با این اطلاعات جدید وفق می‌دهد. این برنامه تلویزیونی در ابتدا در هر قسمت شخصیت‌های منفی متفاوتی را نشان می‌داد، اما پس از مدتی تمرکز روی شخصیت‌های موجود در سریال برگشت و داستان آن‌ها و تغییر تدریجی آن‌ها به ابرقهرمانان یا ابرشرورها پرداخت.

Supergirl

سریال Supergirl

سوپرگرل یک مجموعه تلویزیونی و اقتباسی است بر اساس داستان کارا زور ال، دختر عموی سوپرمن که زمانی که سیاره اصلی او، کریپتون نابود شد، به زمین فرستاده شد. این سریال توسط الی آدلر، گرگ برلانتی و اندرو کریسبرگ ساخته شد و برای اولین بار در بیست و ششم اکتبر ۲۰۱۵ از شبکه CBS پخش شد و سپس به CW رفت. آخرین قسمت این سریال در نهم نوامبر ۲۰۲۱ پخش شد. بازیگران این اثر ملیسا بنویست، چایلر لی، مکاد بروکس و جرمی جردن هستند. این سریال تلویزیونی در طول اجرای خود چندین کراس‌اوور با دیگر سریال‌های CW داشت.

وقتی فضاپیمای او از پسر عموی نوزادش کال ال در سفرشان به زمین دور شد، کارا زور ال در منطقه فانتوم گیر کرد. تا زمانی که کارا سرانجام به زمین برسد، پسر عموی او تبدیل به سوپرمن شده بود. اکنون، کارا که در ناشنال سیتی زندگی می‌کند، سعی می‌کند بین زندگی عادی و زندگی‌اش به عنوان یک ابرقهرمان پر قدرت، که با نام مستعار «سوپرگرل» شناخته می‌شود، تعادل برقرار کند.

Gotham

سریال Gotham

سریال تلویزیونی گاتهام توسط برونو هلر برای تلویزیون اقتباس شد. در این نمایش تعدادی شخصیت مختلف از کمیک های دی سی حضور دارند. تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی بر روی شهر خیالی گاتهام است که احتمالاً آن را به عنوان خانه بتمن می شناسید. از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می توان به بن مکنزی، دونال لوگ و زابرینا گوارا اشاره کرد. اولین بار در سال ۲۰۱۴ از شبکه فاکس پخش شد و پنج سال بعد در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید.

گاتهام به جای تمرکز بر روی بروس وین و دنبال کردن مسیر او در تبدیل شدن به بتمن، بر این تمرکز دارد که شهر قبل از پدید آمدن این قهرمان نقابدار چگونه بوده است. این فیلم مضامین یک درام پلیسی-جنایی را دنبال می‌کند و ما با کارآگاهان جیمز گوردون و هاروی بولاک آشنا می‌شویم که به دنبال حل معماهای جنایی از جمله قتل والدین وین هستند.

Lucifer

سریال Lucifer

سریال تلویزیونی لوسیفر که اکنون بخش عمده‌ای از فرهنگ عامه است، توسط تام کاپینوس ساخته شد. این سریال بر اساس کمیک‌هایی است که توسط Vertigo (بخشی از DC) منتشر شد و داستان شیطان دنیای دی‌سی را دنبال می‌کند. این سریال به مدت شش فصل ادامه یافت که از سال ۲۰۱۶ شروع شد و در نهایت در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. از بازیگران این سریال می‌توان به تام الیس، لورن آلمان، کوین آلخاندرو و لسلی-آن برانت اشاره کرد.

این سریال تلویزیونی حول محور لوسیفر می‌چرخد، کسی که توسط خدا به خاطر شورشش از بهشت رانده شد و سپس فرمانروای جهنم شد. اما، برخلاف همتای کتاب مقدس خود، این لوسیفر از کار خود خسته شد و پادشاهی خود را ترک کرد تا به لس آنجلس نقل مکان کند و کلوپ شبانه خود به نام لوکس را راه اندازی کند. در این مدت بیکار نمی‌شنید و عاشق افسر پلیسی به نام کلویی نیز می‌شود.

Titans

۱۰ سریال برتر DC Titans

آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی مسئولیت ساخت سریال Titans برای تلویزیون را بر عهده داشتند. این سریال با بازی برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگان کرافت و غیره، اولین بار در دوازدهم اکتبر سال ۲۰۱۸ پخش شد. فصل چهارم هم اکنون در HBO Max در دست ساخت است.

سریال تایتان‌ها داستان تیمی از ابرقهرمانان را روایت می‌کند که وقتی برای اولین بار آن‌ها را از یکدیگر جدا هستند اما با ایجاد تهدیدهای فزاینده دور هم جمع می‌شوند و تیم تایتان‌ها را تشکیل می‌دهد. این سریال تلویزیونی بر روی آشتی قهرمانان جوان با یکدیگر تمرکز دارد که در سراسر کشور برای مبارزه با جرم و جنایت تلاش می‌کنند. این تیم شامل قهرمانانی مانند دیک گریسون، همکار سابق بتمن، کوری اندرس، که از یک موجود بیگانه می‌آید، ریچل راث، که دارای قدرت همدلی است و در نهایت، گار لوگان، یک دگرپیکر.

The Doom Patrol

سریال Doom Patrol ۱۰ سریال برتر DC

The Doom Patrol یک مجموعه تلویزیونی است که توسط شبکه DC Universe اقتباس و سپس به HBO Max منتقل شد. این فیلم توسط جرمی کریور ساخته شده است و بازیگرانی چون دایان گوئررو، آوریل بولبی، آلن تودیک، مت بومر و برندن فریژر در آن بازی می‌کنند. این سریال اولین بار در پانزدهم فوریه سال ۲۰۱۹ پخش شد و به زودی وارد فصل چهارم خود خواهد شد.

The Doom Patrol به تیمی متشکل از قهرمانانی است که اصلاً به آن‌ها نمی‌آید قهرمان باشند. مانند جین، زنی که از اختلال هویت رنج می‌برد، لری ترینور، مردی با انرژی منفی در درونش، ریتا فار که در حفظ حالتی جامد برای بدنش دچار مشکل می‌شود، کلیف استیل، مردی که مغزش پس از تصادف در بدن یک ربات قرار گرفته و ویک استون که یک سایبورگ است. مردی به نام رئیس فضایی امن برای تمامی این افراد با این توانایی‌های ویژه، اعطا می‌شود. او تضمین می‌کند آن‌ها را در کنترل بهتر توانایی‌هایشان یاری دهد. سال‌هاست که طرفداران، مردان ایکس مارول و Doom Patrol از دی سی را با یکدیگر مقایسه می‌کنند.

Preacher

۱۰ سریال برتر DC Preacher

سریال تلویزیونی Preacher بر اساس مجموعه کتاب‌های مصور با همین نام است که توسط Vertigo Imprint منتشر شد (که در زیر پرچم بزرگتر DC Comics قرار دارد). این سریال تلویزیونی توسط سام کتلین، ایوان گلدبرگ و ست روگن برای شبکه AMC ساخته شد. بازیگران این فیلم را روث نگا ( نامزد جایزه اسکار)، دامینیک کوپر، جوزف گیلگون و لوسی گریفیث تشکیل می‌دهند. این نمایش در می سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد و در بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۹ به پایان رسید.

این سریال داستان یک واعظ به نام جسی کاستر را دنبال می‌کند که به آرامی ایمان خود را از دست می‌دهد و در عوض توانایی های غیرعادی به دست می‌آورد. او که متقاعد شده است حتماً دلیلی پشت قدرت‌هایی که به دست آورده وجود دارد، به همراه دوست دختر سابقش و یک آشنای جدید که اتفاقاً یک خون آشام است، راهی سفری برای یافتن خدا می‌شود. این گروه از شخصیت های عجیب و غریب در طول اتفاقات متفاوت، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند.

iZombie

izombie ۱۰ سریال برتر DC

کمیک های iZombie مانند Preacher توسط Vertigo منتشر شدند. این مجموعه تلویزیونی توسط CW اقتباس شد و توسط دایان روجیرو رایت و راب توماس ساخته شد. با حضور بازیگرانی مثل رز مک آیور، مالکوم گودوین و راهول کولی، این سریال تلویزیونی بسیار موفق عمل کرد. این سریال در هفدهم مارس ۲۰۱۵ برای اولین بار پخش شد و در آگوست ۲۰۱۹ به پایان رسید.

داستان اتفاقات عجیب و غریب زندگی الیویا مور، رزیدنت پزشکی را دنبال می‌کند که وقتی در یک مهمانی در یک قایق شرکت می‌کند به یک زامبی تبدیل می‌شود. مور برای برآوردن نیازهای خود به عنوان یک زامبی بدون آسیب رساندن به کسی، در یک سردخانه مشغول به کار می‌شود تا گرسنگی خود را با خوردن مغز اجساد مرده برطرف کند. بلعیدن این مغزها باعث می‌شود مور برخی از خاطرات مردم را از زمانی که زنده بودند را ببیند. هنگامی که رئیس او شروع به حدس زدن راز او می‌کند، او معتمد مور می‌شود و به هر طریق ممکن به او کمک می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا