رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین و شیبا (هفته دوم بهمن)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چند روز اخیر، حرکت صعودی اکثر ارزهای دیجیتال، از جمله میم‌کوین‌ها، متوقف شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این مرحله تثبیت قیمت، یک وقفه کوتاه قبل از شروع مجدد رالی بهبود باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

دوج کوین (DOGE)

به گزارش کوین گپ، قیمت دوج کوین در دو هفته گذشته شاهد یک مرحله تثبیت بود که نشان‌دهنده نبرد قدرت برای عبور از سقف ۰٫۰۹۱ دلاری است. در واقع، پس از یک رالی انفجاری، یک تثبیت جزئی برای پایدار شدن وضعیت خرید بیش از حد ضروری است.

با این حال، با یک بررسی دقیق‌تر می‌توان متوجه شد که این تثبیت، بخشی از یک الگوی معکوس صعودی معروف به نام فنجان و دسته (cup and handle) نیز هست. در نمودار دوج کوین، قیمت در حال حاضر به قسمت دسته این الگو رسیده و منتظر شکست مقاومت خط گردن است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین و شیبا (هفته دوم بهمن)
نمودار کندل یک روزه قیمت دوج کوین

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با یک افت ۰٫۲۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰٫۰۸۸ دلار معامله می‌شود. بسته شدن یک کندل روزانه بالای مقاومت ۰٫۰۹۱۶ ددلار، نشان‌دهنده از سرگیری بهبود صعودی خواهد بود. این رالی بالقوه می‌تواند قیمت DOGE را ۱۸ درصد بالاتر ببرد و به مرز ۰٫۱۰۸ دلار برساند.

شیبا اینو (SHIB)

تحت تأثیر الگوی کف گرد (bottom pattern)، قیمت شیبا شاهد رشد ثابتی در سه هفته اول سال ۲۰۲۳ بوده است. شکل‌گیری این الگو خود نشانه‌ای از بهبود پایدار در بازار است و فرصت‌های متعددی را برای ورود معامله‌گران علاقه‌مند به ارمغان می‌آورد.

با این حال، در چهارمین هفته ماه ژانویه، قیمت شیبا نوسانات بالایی را تجربه کرده که باعث ایجاد یک مرحله تثبیت بالاتر از حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلاری شده است. با این حال، این تثبیت باید موقتی باشد و اگر قیمت شیبا بالاتر از این حمایت به پایداری برسد، این میم کوین احتمالاً دوباره روند صعودی را از سر خواهد گرفت.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین و شیبا (هفته دوم بهمن)
نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا

با خرید پایدار، قیمت شیبا می‌تواند ۱۷٫۴ درصد افزایش یابد تا به مقاومت خط گردن الگوی کف گرد برسد. در شرایط صعودی ایدئال، این بریک آوت می‌تواند منجر به افزایش قیمت شیبا به ۰٫۰۰۰۰۲ دلار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا