بازی

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آینده لو رفتند

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آینده لو رفتند

طبق معمول نام بازی های رایگان پلی استیشن پلاس اسنشیال برای ماه سپتامبر (که از فردا آغاز می‌شود) توسط لیکر معتبر لو رفته است.

billbil-kun طی یک سال گذشته تمامی‌ بازی‌های رایگان این سرویس را به درستی لو داده است. سونی قصد دارد برای ماه آینده Need for Speed Heat را در کنار Granblue Fantasy: Versus و Toem رایگان در دسترس بازیکنان قرار دهد. شما می‌توانید از تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) تا ۴ اکتبر (۱۲ مهر) به این عناوین دسترسی داشته باشید.

Need for Speed Heat بیست و چهارمین نسخه از این سری محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده بود. Toem یک بازی عکاسی است که توسط استودیو سوئدی Something We Made به بازار عرضه شد. Toem توانست در مراسم بفتا ۲۰۲۲، جایزه بهترین شروع کار و اولین ساخته را دریافت کند.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

بازی رایگان

Granblue Fantasy: Versus یک بازی مبارزه‌ای ۲.۵ بعدی است که در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر شد. شما هنوز به بازی های ماه پیش دسترسی دارید و Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در کنار Yakuza: Like a Dragon و Little Nightmares توسط سونی رایگان شده بود. 

شما اگر این بازی‌ها را به لیست خود اضافه کنید برای همیشه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، مگر اینکه اشتراک پلی استیشن پلاس شما به پایان برسد. باید اشاره کنیم که مشترکین اکسترا و پریمیوم (سرویس‌های گران‌تر پلی استیشن پلاس) نیز می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند. 

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


lastech سینما: سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا