رمز ارز

بانک‌ها یا ارزهای دیجیتال، کدام‌یک از نظر ایلان ماسک کلاهبرداری هستند؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با سقوط دو بانک، ایلان ماسک افراد متنفر از ارزهای دیجیتال را مسخره می‌کند.
ایلان ماسک، میلیاردر معروف و مدیر توییتر، میم جدیدی را در رابطه با ارزهای دیجیتال و دو بانک بزرگ سیلورگیت (Silvergate) و سیلیکون ولی (Silicon Valley) که در روزهای گذشته سقوط کردند، منتشر کرده است. در این توییت، ماسک منتقدانی را هدف قرار داده که اغلب ارزهای دیجیتال را کلاهبرداری می‌نامند و به مالیات‌دهندگان توصیه می‌کند که پول خود را در بانک‌ها نگه دارند.
در میم منتشرشده توسط ماسک، فردی در حال عرق ریختن مشاهده می‌شود که باید از بین دو دکمه یکی را انتخاب کند. در زیر یکی از دکمه‌ها نوشته شده که «ارزهای دیجیتال کلاهبرداری هستند، پول خود را در بانک نگه دارید.» و در زیر دکمه دوم هم آمده «بانک‌ها کلاهبردار هستند، پول را در ارزهای دیجیتال نگه دارید.»
بانک‌ها یا ارزهای دیجیتال، کدام‌یک از نظر ایلان ماسک کلاهبرداری هستند؟!پس از این توییت ماسک، قیمت دوج کوین (DOGE) یک رشد تقریبا ۳ درصدی را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجربه کرد و به ۰٫۰۶۶ دلار رسید.
داده‌های بازار نیز نشان می‌دهند که علی‌رغم سقوط این دو بانک، بیت کوین شروع به بازیابی قیمت خود کرده و در زمان نگارش این خبر، با یک رشد ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۲۰،۵۶۰ دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های موجود، بازار کریپتو واکنش مثبتی به رشد قابل‌توجه شاخص اشتغال در بخش غیرکشاورزی ایالات متحده داشته است که در ماه فوریه به ۳۱۱ هزار رسید – بسیار بالاتر از آنچه که تحلیلگران انتظار داشتند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا