عمومی

آیپد پرو ۱۴٫۱ اینچی اپل احتمالاً پاییز امسال با پردازنده M2 معرفی می‌شود

افشاگری توییتری که یکی از بزرگ‌ترین تغییرات سیستم‌عامل iPadOS 16 را به شکلی دقیق پیش‌بینی کرده بود می‌گوید اپل هم‌اکنون مشغول کار روی مدل جدید آیپد پرو با صفحه‌نمایش ۱۴٫۱ اینچ است که از پردازنده‌ی M2 استفاده می‌کند.این تبلت جدید ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت.

حساب کاربری Majin Bu در توییتر می‌نویسد: «به ادعای منابعم، اپل در حال تولید یک آیپد ۱۴٫۱ اینچ M2 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و حداقل ۱۶ گیگابایت رم است. انتظار می‌رود خانواده‌ی تبلت‌های مجهز به M2 شامل یک مدل ۱۱ اینچ بدون تغییرات عمده باشد. یک مدل ۱۲٫۹ اینچ جدید با حاشیه‌های کمتر نیز در حال تولید است.»

iMore می‌نویسد حساب کاربری Majin Bu در ماه مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱) گفته بود اپل روی قابلیت جدیدی برای iPadOS کار می‌کند که Apple Mixer نام دارد. همین قابلیت در نهایت در جریان برگزاری WWDC 2022 با نام Stage Manager معرفی شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • iPadOS 16 اپل با تمرکز بر بهبود قابلیت‌های چندوظیفگی و بهره‌وری آیپد معرفی شد
  • آیپد پرو ۲۰۲۲ احتمالاً به تراشه جدید و نمایشگری بزرگ‌تر مجهز خواهد شد

سال گذشته مارک گارمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، گفته بود مهندسان و طراحان اپل در حال بررسی ایده‌ی تولید آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر هستند. مارک گارمن مدعی شده بود که آیپدهای بزرگ‌تر ممکن است تا سال ۲۰۲۳ از راه برسند. حساب کاربری Majin Bu می‌گوید سه تبلت جدید سری آیپد با پردازنده‌ی M2 احتمالاً در ماه اکتبر (مهر و آبان) یا نوامبر (آبان و آذر) توسط اپل معرفی می‌شوند.

اپل این هفته در مراسم WWDC از نسل جدید پردازنده‌های سری اپل سیلیکون پرده‌برداری کرد. پردازنده‌ی M2 که در مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۲ دردسترس قرار می‌گیرد بهبودهایی نسبت‌ به M1 تجربه کرده و قدرت پردازشی بیشتری ارائه می‌دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا