بازی

ریمیک بازی Dead Space با نسخه اصلی فرق دارد

ریمیک بازی Dead Space با نسخه اصلی فرق دارد

ریمیک دد اسپیس (Dead Space) نسبت به بازی اصلی با تغییراتی همراه است و به بعضی از شخصیت‌های فرعی بیشتر از قبل پرداخته خواهد شد. 

هدف استودیو EA Motive این است که این بازسازی با سه‌گانه اصلی هم‌خوانی داشته باشد و به همین خاطر تغییرات در آن ایجاد کرده‌اند. رومن کامپوس-اوریولا (Roman Campos-Oriola)، کارگردان خلاق بازی Dead Space، در بلاگ پست جدید استودیو به صحبت در این زمینه پرداخت و گفت که ایزاک در این ریمیک توانایی صحبت کردن دارد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

EA Motive به برخی شخصیت‌های فرعی‌تر که فقط صدای آن‌ها را در گزارش‌های صوتی شنیده بودیم، بیشتر توجه کرده است. به عنوان مثال قرار است دکتر کراس را برای اولین بار در این بازسازی ملاقات کنیم. یک سری ماموریت فرعی داستان محور نیز به بازی اضافه شده‌اند که محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. 

بازی Dead Space

از این رو سرانجام می‌فهمیم که چه بلایی سر نیکلای آمده است. داستان این ریمیک برای طرفداران قدیمی آشنا خواهد بود، اما اکنون آن‌ها فرصت تجربه داستان کامل‌تر از گذشته را دارند. به طرفداران این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقاله «تاریخچه سری Dead Space – ترس به سبک مدرن» را مطالعه کنند.

ریمیک بازی ترسناک علمی-تخیلی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا