بازی

کپکام بتای Street Fighter 6 را از روی هارد بازیکنان پاک کرد

کپکام بتای Street Fighter 6 را از روی هارد بازیکنان پاک کرد

بعد از این که تعدادی از بازیکنان Street Fighter 6 راهی را پیدا کردند که پس از اتمام دوره بتا به تجربه این اثر ادامه دهند، کپکام به‌روزرسانی منتشر کرده که بازی را از روی هارد بازیکنان پاک می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

به دنبال انتشار نسخه بتای بازی استریت فایتر ۶ در تاریخ ۱۴ اکتبر در استیم، طرفداران ماد ویژه‌ای را برای این نسخه توسعه دادند که به واسطه آن، امکان تجربه آفلاین حالت Versus و با کمی تلاش، ورود به بخش تمرینی مهیا می‌شد.

اما  تنها مانع اصلی برای تجربه بتا این بود که بازیکنان حتما باید به آن دعوت می‌شدند، در غیر این صورت امکان نصب بازی یا ماد آن وجود ندارد. ماد یاد شده از ۱۸ اکتبر به سرعت در اینترنت دست به دست شد و شهرت زیادی پیدا کرد. از طرفی دیگر، کپکام نیز متوجه وجود آن شد و اقداماتی را به منظور توقف آن انجام داد.

استریت فایتر

از این رو، به‌روزرسانی رسمی جدیدی در صبح امروز منتشر شد که به گزارش بازیکنان، فایل اجرایی (Executable) این عنوان را به طور کامل از روی سیستم کاربر پاک می‌کند. فایل اجرایی یا اصطلاحاً .exe فایلی است که بدون آن، امکان ورود به بازی را ندارید. گرچه کاربران راه حلی را برای بازگرداندن این فایل پیدا کرده‌اند که همانطور که از توصیف آن پیداست، شامل روش‌های غیر رسمی می‌شود.

فهرست شخصیت‌های استریت فایتر ۶ در مجموع شامل ۱۸ شخصیت می‌شود که از زمان عرضه بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا