رمز ارز

با نزولی شدن بازار، نهنگ‌ها به سراغ کدام آلت‌کوین‌ها رفتند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، بازار گسترده ارزهای دیجیتال شاهد اصلاح شدیدی بود که در نتیجه آن، نزدیک به 7 درصد سقوط کرد و حدود 70 میلیارد دلار از ثروت سرمایه‌گذاران در یک بازه 24 ساعته از بین رفت.
قیمت بیت کوین هم شاهد کاهش شدیدی به زیر 20000 دلار بود. در این میان، برخی از تحلیلگران بازار معتقدند که بیت کوین پتانسیل اصلاح بیشتر تا 15000 را در صورت ادامه فشار فروش دارد.
به غیر از بیت کوین اما آلت کوین‌ها هم یک اصلاح بسیار قوی را تجربه کردند. قیمت اتریوم 8.40 درصد کاهش یافت و آلت کوین‌های دیگر مانند متیک، دوج کوین، سولانا و لایت کوین نیز وارد فاز اصلاحی شدند.
در همین حال، سه آلت کوین فانتوم، متیک و Aavegotchi (GHST) شاهد حرکت‌های عظیمی توسط نهنگ‌ها بودند.
در روز پنجشنبه 9 مارس، در مجموع 58,885,143 تراکنش متیک به ارزش 62.1 میلیون دلار توسط نهنگ‌هایش انجام شد. البته، پلتفرم Santiment گزارش می‌دهد که این تراکنش‌ها مربوط به یک آدرس صرافی بودند که رمزارزها را به آدرس صرافی دیگری منتقل می‌کردند. بنابراین، هیچ شاخص مثبت عمده‌ای در اینجا وجود ندارد و معمولاً، این نوع انتقال منعکس‌کننده فروش نهنگ در بدترین حالت یا یک حرکت معمولی به آدرس صرافی دیگری در بهترین حالت است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

فانتوم نیز یکی دیگر از آلت کوین‌هایی است که در ماه مارس تحت فشار فروش گسترده قرار گرفته و پس از شروع قوی در سال 2023، قیمت FTM بیش از 40 درصد در ماه گذشته اصلاح شده است. داده‌های Santiment نشان می‌دهد که آخرین تراکنش بزرگ فانتوم یک حرکت 10.2 میلیون دلاری در یک صرافی بود و قیمت این رمزارز پس از این انتقال به شدت کاهش یافت.
همچنین، آلت کوین کمتر شناخته‌شده آوه گوچی (GHST) نیز شاهد نوسانات شدید قیمت با معاملات نهنگ‌ها بود که تأثیر زیادی بر قیمت آن داشت. پلتفرم Santiment گزارش داد که GHST با شروع سقوط قیمت‌ها در بازار، شاهد یک انتقال 8.2 میلیون دلاری از یک آدرس صرافی به آدرس صرافی دیگر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا