بازی

بازی Gears of War 4 می‌توانست یک شوتر اول شخص باشد

بازی Gears of War 4 می‌توانست یک شوتر اول شخص باشد

سری بازی گیرز آو وار (Gears of War) یکی از مهم‌ترین فرانچایزهای انحصاری ایکس باکس محسوب می‌شود که احتمال ساخت یک نسخه اول شخص از آن وجود داشت. 

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که قبل از خرید این آی‌پی توسط مایکروسافت، در ساخت یک شوتر اول شخص در جهان گیرز آو وار بود. کلیف بی با حضور در پادکست XboxEra اعلام کرد که او و اپیک گیمز قبل از پیشنهاد مایکروسافت، در فکر بازی جدیدی از Gears of War بودند. 

مطلب پیشنهادی:تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکسبیش از ۲۰ سال از انتشار ایکس باکس اصلی می‌گذرد.
تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکس

پس از اینکه مایکروسافت این آی‌پی را در اختیار گرفت، هدف اصلی بازگشت به ریشه‌های وحشت این مجموعه بود. فیل اسپنسر از همان ابتدا به راد فرگوسن توضیح داد که می‌خواهد به ریشه‌های اصلی این فرانچایز وفادار باقی بمانند. از سال ۲۰۱۴ استودیو The Coalition روی سری گیرز آو وار کار می‌کند و نسخه‌های پنج و شش از آن را توسعه داده است. 

بازی Gears of War

باید اشاره کنیم که کلیف بی به مدت ۲۰ سال در اپیک گیمز فعالیت داشت و یکی از اعضای اصلی تیم سازنده سه نسخه اول گیرز آو وار بود. پس از انتشار Gear of War 3 در سال ۲۰۱۲، کلیف بی تصمیم گرفت از این کمپانی جدا شود. البته او دیگر نتوانست موفقیت‌های پیشین خود را تکرار کند و چند بازی ساخت که همگی با شکست همراه بودند. 

The Coalition چند پروژه در دست ساخت داشت که مایکروسافت دو تای آن‌ها را کنسل کرد. از این رو این توسعه دهنده اکنون با تمام تمرکز تنها روی بازی Gears 6 کار می‌کند. نسخه جدیدی از این سری با آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارد و تا چند سال دیگر به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


تا عرضه استارفیلد سراغ چه بازی‌هایی برویم؟ 

بازی Gears of War 4 می‌توانست یک شوتر اول شخص باشد - lastech
با کلیک روی تصویر از کانال یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا