بازی

شایعه: پلی استیشن به زودی از چندین بازی شخص ثالث رونمایی می‌کند

شایعه: پلی استیشن به زودی از چندین بازی شخص ثالث رونمایی می‌کند

شایعه جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه پلی استیشن به زودی از چندین بازی شخص ثالث رونمایی خواهد کرد. طبق این خبر، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد رویداد State of Play سونی باشیم.

نمایش‌های State of Play معمولا رویدادهای کوچک‌تری بودند که روی بازی‌های غیر AAA تمرکز داشتند، اما در سال ۲۰۲۲ سونی تغییری در این روند به وجود آورد و چندین بازی مهم در آن معرفی شدند. از جمله بازی‌های معرفی شده این نمایش می‌توان به Tekken 8، Rise of the Ronin و Resident Evil 4 اشاره کرد. همچنین تریلر بازی‌هایی مانند God of War Ragnarok نیز به نمایش گذاشته شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok

حالا به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد به زودی یک نمایش جدید با تمرکز روی بازی‌های شخص ثالث برگزار کند.

بازی شخص ثالث

همانطور که توسط Insider Gaming گزارش شده، افشاگر به ظاهر بازنشسته معروف به The Snitch این اطلاعات را در دیسکورد منتشر کرده که توسط یکی از منابع معتبر سونی به دست آورده است. هرچند The Snitch یک افشاگر کاملا قابل اعتماد است، اما هنوز به طور حتمی نمی‌توان تایید کرد که در آینده نزدیک نمایشگاه State of Play جدیدی نمایش داده خواهد شد.

از زمان‌ها قبل، شایعاتی مبنی بر ریمیک Metal Gear Solid به گوش می‌رسد که همچنین گفته شده انحصاری پلی استیشن ۵ خواهد بود. بنابراین، سونی ممکن است از این فرصت استفاده کرده و نسخه ریمیک متال گیر سالید یا بازی‌های انحصاری شخص ثالث دیگری را معرفی کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا