بازی

اسکوئر انیکس: فروش Forspoken ناامید کننده بوده است

اسکوئر انیکس: فروش Forspoken ناامید کننده بوده است

استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) اعتراف کرد که فروش اولیه بازی Forspoken ناامیدکننده بوده است.

اولین بازی استودیو Luminous Productions از اسکوئر انیکس در ۲۴ ژانویه با نقدهای متوسطی منتشر شد و در حال حاضر نسخه پلی استیشن ۵ آن در متاکریتیک امتیاز ۶۴ و نسخه پی‌سی آن امتیاز ۶۳ را کسب کرده است.

«یوسوکه ماتسودا»، رئیس اسکوئر انیکس طی یک جلسه توجیهی نتایج مالی این شرکت که در ۳ فوریه برگزار شد، گفت که فروش بازی به دلیل بررسی‌های چالش‌برانگیز خود بسیار ضعیف بوده است.

او به سرمایه‌گذاران گفت:

با این حال، بازی بازخورد مثبتی نیر در مورد ویژگی‌های اکشن خود از جمله پارکور و قابلیت‌های رزمی دریافت کرده است، بنابراین نتایجی را به همراه داشته است که منجر به بهبود قابلیت‌های توسعه بازی‌های دیگر در آینده می‌شود. با این حال، فروش آن ضعیف بوده است و ما شاهد ریسک نزولی قابل توجهی برای درآمد سال مالی ۲۰۲۳/۴ خود هستیم.

اسکوئر انیکس: فروش Forspoken ناامید کننده بوده است - lastech

یک ماه پس از انتشار Forspoken، اعلام شد که توسعه‌دهنده این عنوان یعنی Luminous Productions قرار است در ماه می امسال به‌طور کامل با اسکوئر انیکس ادغام شود. این استودیو اکنون روی DLC این بازی با عنوان In Tanta We Trust کار می‌کند که قرار است تابستان امسال منشر شود.

تیم lastech در بررسی بازی Forspoken نوشت:

Forspoken یکی از سطحی‌ترین و پوشالی‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی کنسول‌های گران‌ قیمت نسل نهمی‌تان تجربه کنید. تنها نکته مثبت بازی گرافیک هنری جذاب آن است. این در حالیست که Forspoken نه تنها در بخش گیم‌پلی و طراحی مراحل ناامیدتان می‌کند، بلکه عملا در بخش قصه‌گویی یک فاجعه تمام عیار است.


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

اسکوئر انیکس: فروش Forspoken ناامید کننده بوده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا