بازی

با قابلیت‌های قهرمان جدید Apex Legends آشنا شوید [تماشا کنید]

با قابلیت‌های قهرمان جدید Apex Legends آشنا شوید [تماشا کنید]

فصل چهاردهم ایپکس لجندز (Apex Legends) به سرعت در حال نزدیک شدن است و اکنون Respawn Entertainment، جزئیات بیشتری درباره قهرمان جدید آن با نام Vantage به اشتراک گذاشته است که از سه‌شنبه آینده (۱۸ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

اولین بار چند هفته قبل جزئیات مربوط به قهرمان جدید Apex Legends فاش شده بود که به عنوان بیست و دومین قهرمان آن به بازی اضافه خواهد شد و از او به عنوان یک شکارچی جوان از سیاره برفی پاگوس یاد شده است. حالا ریسپاون انترتینمت، قابلیت‌های قهرمان جدید ایپکس لجندز را به نمایش گذاشته که دو عنصر اصلی او شامل تفنگ تک تیرانداز و همراه خفاش مانند او با نام Echo می‌شود.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

اول از همه، توانایی مجهول Vantage به نمایش گذاشته شد که Spotter’s Lens نام دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با سلاح خود روی دشمنان بزرگنمایی کنند تا اطلاعات تاکتیکی آن‌ها را از راه دور متوجه شوند که همچنین می‌تواند با هم تیمی‌ها نیز به اشتراک گذاشته شود.

سپس توانایی تاکتیکی او، یعنی Echo Relocation وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌طور آزادانه از Echo (همراه خفاشی خود) استفاده کنند.

در نهایت، قابل آلتیمیت Vantage که با نام Sniper’s Mark شناخته می‌شود، به معنای واقعی کلمه اسلحه تک تیرانداز آن است که می‌توان در هر زمانی بدون نیاز به شارژ کامل استفاده شود.

ضربه زدن به حریفان با استفاده از این تفنگ باعث ۵۰ آسیب به آن‌ها می‌شود و همچنین به مدت ۱۰ ثانیه آن هدف را با یک افکت قرمز درخشان مشخص می‌کند. در این شرایط، ضربه بعدی از تفنگ تک تیرانداز باعث ۱۰۰ آسیب به او می‌شود و همچنین از هم تیمی‌های شما نیز آسیب بیشتری خواهد دید.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهمایپکس؛ سرحال‌تر از همیشه
بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهم


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا