بازی

انتخاب تاریخ عرضه Starfield با بتسدا بوده و نه مایکروسافت

انتخاب تاریخ عرضه Starfield با بتسدا بوده و نه مایکروسافت

چند روز پیش بتسدا بالاخره از تاریخ رسمی عرضه بازی Starfield پرده برداشت. قبل از این اتفاق، ما شایعات مختلفی در رابطه با تاخیر دوباره بازی می‌شنیدیم؛ گزارشاتی که می‌گفتند استارفیلد احتمالا به‌جای نیمه اول ۲۰۲۳، طی نیمه دوم آن منتشر شود (که همین اتفاق نیز افتاد).

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktide

در گزارش مذکور آمده بود «یک لیکر در ادعای خود گفته دو عنوان انحصاری و مورد انتظار مایکروسافت یعنی استارفیلد و ردفال که برای ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند، وضعیت خوبی ندارند و توسعه‌شان آنطور که باید و شاید پیش نمی‌رود. به گفته او استارفیلد و ردفال هردو به زمان بیشتری برای توسعه احتیاج دارند اما مایکروسافت دیگر نمی‌تواند دست به تاخیر آن‌ها بزند.»

حال به‌نظر می‌رسد نظر توسعه‌دهندگان در بتسدا به نظر مدیران مایکروسافت چربیده و آن‌ها موفق‌ شده‌اند زمان بیشتری برای بهبود محصول خود دست و پا کنند. عبارت مشهور «سایبرپانک بعدی» که حسابی توسعه‌دهندگان را ترسانده، موجب شده عجله را کنار بگذارند و با آرامش و شکیبایی بازی خود را به بهترین حالت خود برسانند.

بازی Starfield

جردن میدلر، خبرنگار رسانه VGC، در پادکست اخیر خود بر تمام این موضوعات مهر تایید زد. وی گفت:

تاریخ عرضه همیشه در شرکت در حالت تعلیق بوده. و این وظیفه تاد هاوارد و بتسدا بود که بیایند سراغ ایکس باکس و بگویند «بیایید این کار را به درستی انجام دهیم»، چراکه آن‌ها به خوبی می‌دانند عرضه سایبرپانک بعدی برایشان غیرممکن است. این اتفاق نمی‌تواند دوباره رخ دهد، زیرا همه می‌دانند بازی‌های بتسدا در زمان عرضه معمولا فاجعه هستند.

گیمرهای قدیمی به خوبی می‌دانند که وضعیت لانچ بازی‌ها توسط بتسدا چگونه است؛ این شرکت بارها شده که یک بازی را در شرایطی بسیار بد روانه بازار کرده تا نهایتا مادسازها و امثالهم آن را ترمیم کنند. با این حال، تاخیر جدید و تاریخ عرضه‌ای که برای Starfield مشخص شده می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد و آن‌ها را نسبت به تجربه یک عنوان کم‌نقص و قابل احترام امیدوار نگه دارد.

بازی انحصاری Starfield قرار است روز ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای ایکس باکس و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا