بازی

جنسن اکلس قرار بود نقش بتمن را در سریال Gotham Knights ایفا کند

جنسن اکلس قرار بود نقش بتمن را در سریال Gotham Knights ایفا کند

سریال لایو اکشن Gotham Knights قرار است به زودی و در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) از شبکه CW به نمایش دربیاید. از همین رو، میشا کالینز، بازیگر نقش هاروی دنت در این سریال که با لقب دو چهره شناخته می‌شود، درباره این پروژه صحبت‌هایی داشته است.

کالینز بیشتر برای ایفای نقش در سریال نام‌آشنای سوپرنچرال شناخته می‌شود که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۰ از شبکه سی دابلیو پخش می‌شد. این بازیگر به تازگی فاش کرده که در مقطعی قرار بوده جنسن اکلس نقش بتمن (بروس وین) را در این سریال بازی کند که به دلایلی این امر محقق نشد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچاقتباسی آزاد از افسانه‌های کهن ایرانی
نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچ

طی حضور میشا کالینز در پادکست The Flash Podcast، از او درباره احتمال حضور همبازی سابق او در سریال سوپرنچرال، یعنی جنسن اکلس برای بازی در سریال Gotham Knights سوال پرسیده شد که وی این‌گونه به آن پاسخ داد:

بله بله، نمی‌دانم فاش کردن این خبر کار درستی است یا نه، اما ما سعی کردیم با جنسن برای ایفای نقش بتمن همکاری کنیم. همه‌چیز برای این اتفاق آماده بود، اما متاسفانه او در آن زمان در سریال دیگری حضور داشت و هماهنگی میان این دو سریال چالش‌برانگیز بود. علی رغم تلاش ما، این اتفاق نیفتاد. جنسن در مقطعی برای این موضوع بسیار هیجان‌زده بود، زیرا او صداپیشگی بتمن را قبلا در فیلم‌های انیمیشنی انجام داده‌ بود. این یک هماهنگی بسیار عالی بود که قطعا سرگرم‌کننده می‌شد. اما متاسفانه در نهایت این اتفاق نیفتاد.

اکلس اولین بار بخاطر ایفای نقش جیسون تاد/رد هود در انیمیشن تحسین شده Batman: Under the Red Hood در سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید. او بعدا صداپیشگی خود بروس وین را در انیمیشن دو قسمتی اقتباسی Batman: The Long Halloween که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، بر عهده گرفت. وی در اوایل سال جاری در فیلم انیمیشنی Legion of Super-Heroes یک‌ بار دیگر صداپیشگی شخصیت بتمن را برعهده گرفت. اگر او با سازندگان سریال Gotham Knights به توافق می‌رسید، اولین نقش‌آفرینی او را در یک سریال لایو اکشن بتمن، پس از سوپرنچرال رقم می‌زد.

جنسن اکلس

سریال شوالیه‌های گاتهام اسپین‌آفی از Batwoman نیست و هیچ ربطی به بازی گاتهام نایتس هم ندارد. بازی Gotham Knights قرار است جنبه‌های تازه‌ای از دنیای بتمن در بازی‌های ویدیویی را به نمایش بگذارد. پس از مرگ بتمن افرادی چون رد هود، رابین، نایت‌وینگ و بت‌گرل برای امن نگه داشتن گاتهام باهم متحد می‌شوند.

بروس چندین پسرخوانده داشت که شامل دیک گریسون (Dick Grayson)، جیسون تاد (Jason Todd) و تیم دریک (Tim Drake) می‌شود. پسر واقعی او با اسم دیمین وین (Damien Wayne) را نیز نباید نادیده گرفت. داستان این سریال کمی باعث پیچیده شدن اوضاع می‌شود، چون خیلی از این شخصیت‌ها در حال حاضر عضوی از سریال Titans هستند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا