بازی

فیلم Joker 2: نخستین تصویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کویین منتشر شد

فیلم Joker 2: نخستین تصویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کویین منتشر شد

جوکر 2 یا همان Joker: Folie a Deux یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. در این فیلم مخاطبان قرار است شاهد حضور زوج مشهور دنیای دی‌سی یعنی جوکر و هارلی کویین باشند و در همین راستا تاد فیلیپس (کارگردان) به مناسب ولنتاین تصویری از این دو شخصیت به اشتراک گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:ماجرای جوکر باردار چیست؟عجب دلقکی!
ماجرای جوکر باردار چیست؟

این نخستین باری محسوب می‌شود که طرفداران می‌توانند لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی را در نقش هارلی کویین ببینند. طبق گزارشات قبلی، جوکر 2 احتمالا یک اثر موزیکال باشد و مشخصا حضور فردی چون لیدی گاگا جلوی دوربین برای چنین اثری می‌تواند امیدبخش باشد.

جوکر 2

چند ماه پیش که نخستین تصویر رسمی از فیلم به اشتراک گذاشته شد، فهمیدیم فیلمبرداری نیز آغاز شده. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات داستان نداریم، Joker 2 در Arkham Asylum اتفاق خواهد افتاد. این موضوع می‌تواند با خطوط داستانی مشابه برای این دو شخصیت شرور مطابقت داشته باشد، زیرا هارلی اولین بار در حالی که جوکر را در آرکام معالجه می‌کرد، با او آشنا شد و سپس عاشقش شد. می‌توان گفت این روایت، یک نوع عاشقانه دیوانه‌وار و خطرناک به حساب می‌آید.

Joker: Folie À Deux در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا