بازی

بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh معرفی شد

بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh معرفی شد

سری تن تن در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و اکنون بازی جدیدی از آن با نام Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh معرفی شده است.

توسعه Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh برعهده استودیو Pendulo قرار دارد و کمپانی Microids ناشر این بازی خواهد بود. همکاری دو شرکت Tintinimaginatio و Microids باعث شده که شخصیت تن تن بتواند برای یک بار دیگر به دنیای بازی‌های ویدئو گیم باز گردد. 

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

در Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh خبرنگار معروف و دوستانش یک ماجراجویی خارق العاده را تجربه خواهند کرد. پس از ملاقات با پروفسور سارکوفاگ شما به مقبره فرعون «کیه اوسخ» خواهید رفت. در این بازی علاوه بر مصر، به عربستان و هند نیز سفر خواهید و شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh عناصر از دو ژانر ماجراجویی و تحقیقاتی را برای رسیدن به یک گیم‌پلی نوآرانه ترکیب می‌کند. شما در نقش یک محقق/خبرنگار باید برای حل معمایی بزرگ سرنخ جمع‌آوری کنید. داستان بازی در نهایت با قاچاق مواد مخدر ارتباط پیدا می‌کند و کاملا به دنیای تین تین وفادار خواهد بود.‌

Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh در سال ۲۰۲۳ برای پلی‌ استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh معرفی شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا