بازی

کاربران استور اپیک گیمز در سال ۲۰۲۲ بیش از ۷۰۰ میلیون بازی رایگان دریافت کردند

کاربران استور اپیک گیمز در سال ۲۰۲۲ بیش از ۷۰۰ میلیون بازی رایگان دریافت کردند

استور اپیک گیمز گزارش سال ۲۰۲۲ خود را منتشر کرد که در آن به اعداد و ارقام قابل توجهی اشاره شده است. در حالی که در سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیون کاربر از نسخه پی‌سی اپیک گیمز استفاده کردند، این پلتفرم حداکثر ۶۸ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۶۲۶ بازی پی‌سی جدید به آن اضافه شدند، نکته چشمگیر این گزارش به تعداد بازی‌های رایگانی مربوط می‌شود که توسط کاربران دریافت شده است.

در طول سال ۲۰۲۲، ۹۹ بازی رایگان به ارزش ۲۲۴۰ دلار از طریق استور اپیک گیمز به کاربران ارائه شد و ۷۰ مورد از این بازی‌ها رکورد بیشترین کاربران همزمان این پلتفرم در پی‌سی را شکستند. در مجموع، بیش از ۷۰۰ میلیون بازی رایگان توسط بازیکنان این پلتفرم دریافت شده است.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

اپیک همچنین تایید کرد که برنامه هفتگی انتشار بازی‌های رایگان در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه خواهد داشت و در حال حاضر، کاربران می‌توانند Call of the Sea را به عنوان بازی رایگان این هفته دریافت کنند.

در بخش تجاری استور اپیک گیمز، بازیکنان ۳۵۵ میلیون دلار برای برنامه‌های ترد پارتی خرج کردند (افزایش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته) و برای بازی‌های خود اپیک نیز ۸۲۰ میلیون دلار هزینه شده که نسبت به سال ۲۰۲۱ این میزان ۲ درصد کاهش یافته است.

در مورد بازی‌ها، عناوین برتر این استور عمدتا شامل بازی‌های رایگانی مانند Genshin Impact، Rocket League و فورتنایت می‌شود و همچنین Tiny Tina’s Wonderlands و Grand Theft Auto V در دسته بازی‌های پولی توجه بیشتری به خود کسب کرده‌اند. این لیست در ادامه با حضور بازی‌هایی مانند Final Fantasy VII Remake Intergrade، Red Dead Redemption 2، Sifu، Dying Light 2 و Cyberpunk 2077 متنوع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟دشواری نداریم!
چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا