بازی

استیون نایت نویسندگی فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

استیون نایت نویسندگی فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

پس از جدایی دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون به عنوان فیلمنامه‌نویسان اصلی فیلم جدید دنیای Star Wars «جنگ ستارگان»، حال استیون نایت؛ خالق پیکی بلایندرز وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این اثر را بر عهده دارد. این عنوان سینمایی توسط شرمین عبید چینوی کارگردانی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید

انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم بدون نام در جشن تجلیل استار وارز که در ماه آوریل در لندن برگزار می‌شود، منتشر شود. با این حال لوکاس‌فیلم فعلا این مورد را تایید و یا اظهار نظری در رابطه با آن نداشته است.

لیندلوف که از خالقان اصلی سریال Watchmen و The Leftovers برشمرده می‌شود مدتی قبل کار روی پروژه‌ی بدون عنوان جنگ ستارگان را آغاز نمود. او که با همکاری جاستین بریت گیبسون فیلمنامه این اثر را می‌نوشتند در ماه فوریه راه خود را از استودیوی لوکاس‌فیلم جدا کردند.

همچنین اخیرا گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد،‌ پروژه ساخت دو فیلم دیگر در دنیای جنگ ستارگان که پیش از این قرار بود توسط کوین فایگی و پتی جنکینز (کارگردان واندر وومن) ساخته شود، حال کنسل شده است.

استیون نایت نویسندگی فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان را بر عهده گرفت - lastech
  • ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان به کارگردانی کوین فایگی و پتی جنکینز کنسل شد

استیون نایت فیلمنامه‌نویسی را با درام جنایی محصول سال ۲۰۰۲ میلادی یعنی Dirty Pretty Things آغاز کرد و مدتی بعد با نوشتن فیلمنامه‌ی The Hundred-Foot Journey که یک درام عاشقانه بود خود را بیش از پیش ثابت کرد. پروژه‌های اخیر او نیز شامل Allied محصول ۲۰۱۶ میلادی و اسپنسر با بازی کریستن استوارت می‌شود.

با این حال به‌نظر می‌رسد علاوه بر این فیلم سینمایی بدون عنوان، فیلم استاروارز تایکا وایتیتی که خود او قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد و یک عنوان سینمایی دیگر به کارگردانی شاون لوی از دیگر فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان به شمار می‌روند که هنوز در حال ساخت هستند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشمهیاهوی بسیار برای هیچ!
نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشم


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا