رمز ارز

هشدار مدیرعامل ریپل: آمریکا برای کل صنعت رمزارزها نقشه کشیده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل Ripple در مورد آسیب به صنعت کریپتو در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) بتواند در شکایت خود علیه ریپل پیروز شود، هشدار داده‌است. او هشدار داد که رویکرد SEC برای مدیریت ارزهای دیجیتال روشی سالم برای نظارت بر یک صنعت نیست.
برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در روز پنجشنبه، در مورد عواقب خطرناک برای صنعت کریپتو در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنده دعوای خود علیه او و شرکتش باشد، هشدار داد.
گارلینگ هاوس ادامه داد SEC پرونده‌ای را علیه ریپل مطرح کرده است اما در واقع این فقط یک پرونده در مورد ریپل یا XRP نیست و در مورد کل صنعت رمزارزها است. مدیر‌عامل ریپل با بیان اینکه SEC در حال فشار و حمله به کل صنعت کریپتو است، تأکید کرد که این برای کل صنعت ارزهای دیجیتال بسیار مهم خواهد بود.

مدیراجرایی Ripple توضیح داد که سیاست‌های SEC با رویکردهای نظارتی سایر کشورها در رابطه با ارزهای‌دیجیتال متفاوت است.
ما در کشورهای دیگر می‌بینیم که آنها کار را به درستی انجام می‌دهند. آنها سعی در ایجاد چارچوبی دارند که به این صنعت اجازه می‌دهد در عین محافظت از سرمایه مصرف‌کنندگان، رشد و پیشرفت خود را هم داشته باشد.
گارلینگ‌هاوس با اشاره به اینکه بسیاری از کسب‌وکارهای رمزارزی در حال خروج از این کشور هستند، تاکید کرد:

واقعیت غم‌انگیز این است که ایالات‌متحده آمریکا عقب‌تر از کشورهایی است که ما حتی نامی از آنها نشنیده‌ایم. ما در این صنعت از استرالیا، بریتانیا، ژاپن، سنگاپور، سوئیس عقب‌تر هستیم.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بیت کوین دات کام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا